English

علی یارمحمدیان خبر داد:

تبدیل مکان قبلی برگزاری نمایشگاه های اصفهان به مرکز واکسیناسیون کرونا

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان گفت: محل قبلی نمایشگاه‌های اصفهان واقع در پل شهرستان به مرکز واکسیناسیون تجمعی و خودرویی شهروندان تبدیل شد.

تبدیل مکان قبلی برگزاری نمایشگاه های اصفهان به مرکز واکسیناسیون کرونا

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی یارمحمدیان بیان داشت: شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان در راستای مسئولیت های اجتماعی خود، و در تعامل با دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان اصفهان، محل سابق برگزاری نمایشگاه ها واقع در پل شهرستان را در اختیار ستاد پیشگیری از بیماری کرونا قرار داد تا مردم بدون دغدغه برای تزریق واکسن اقدام کنند.

وی تاکید کرد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان با همکاری مرکز بهداشت استان، محل قبلی برگزاری نمایشگاه‌ها را به عنوان مرکز واکسیناسیون کرونا شهروندان اصفهان به صورت خودرویی و تجمعی تجهیز کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: با تجهیز محل توسط شرکت نمایشگاه، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مدیریت این کار را به عنوان امری تخصصی بر عهده گرفت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان با تجلیل از فعالیت های رئیس دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان در تدوین فرایندهای واکسیناسیون کرونا، تصریح کرد: این اقدام در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نمایشگاه اصفهان و به منظور تسریع در کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا انجام شده است.

مرکز واکسیناسیون خودرویی در اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه