English

علی رئوفی:

صداقت و شفافیت با مردم راهگشای امور خواهد بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت شفافیت در جلوگیری از جرائم انتخاباتی گفت: صداقت و شفافیت با مردم از همیت بسزایی برخوردار است.

صداقت و شفافیت با مردم راهگشای امور خواهد بود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در جلسه پیشگیری  از جرائم انتخاباتی با حضور رئیس  کل دادگستری استان، با اشاره به اهمیت شفافیت، عنوان کرد: صداقت و شفافیت با مردم از همیت بسزایی برخوردار است و این مهم مورد تاکید ویژه دین مبین اسلام، قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع)است.

وی در همین خصوص، افزود: طرح صادقانه مسائل بخش های مختلف با مردم بسیاری از مشکلات پیش رو رامرتفع و زمینه ساز کاهش جرائم انتخاباتی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: مردم با وجود همه مشکلات اعم از تحریم، گرانی، تورم، جنگ، کرونا و... حضور خود در صحنه را برای صیانت از کشور اثبات کرده اند و استقبال گسترده از انتخابات شورای اسلامی روستاها و شهرها مصداق بارز دیگر این همراهی است.

رئوفی خاطرنشان کرد: مردم با وجود همه مشکلات  قطعا در صحنه خواهند بود و وظیفه ما مسئولان است که زمینه حضور هرچه پرشورتر را مهیا کنیم.

وی گفت: حضور پرشور مردم زمینه ساز افزایش اقتدار ملی و تقویت مشروعیت کشور خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: شنیدن مطالبات مردم و رفع دغدغه های آنها با پاسخ صادقانه زمینه ساز همراهی بیشتر آنها خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه