English

نام نویسی از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر در هرمزگان آغاز شد

رییس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: نام نویسی از داوطلبان ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر همزمان با سراسر کشور از صبح امروز در این استان آغاز شد.

نام نویسی از داوطلبان شوراهای اسلامی شهر در هرمزگان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی رئوفی رییس ستاد انتخابات هرمزگان، افزود: نام نویسی به مدت یک هفته از ۲۰تا ۲۶ اسفند ماه به روش حضوری در فرمانداری ها و غیر حضوری از طریق سامانه های ارتباطی مثل تلفن همراه ، رایانه شخصی و دفترهای پیش خوان امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: شرایط ثبت نام در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر شهرهای تا ۲۰هزار نفر مدرک تحصیلی دیپلم، بالای ۲۰هزارنفر لیسانس بوده ولی کسانی که قبلا عضو شورا بوده و دوباره می خواهند داوطلب شوند نیاز به ارایه مدرک تحصیلی ندارند.

وی یاد آور شد: استان هرمزگان دارای  ۴۶شهرستان و بخش بوده که ازاین تعداد ۱۳شهرستان و ۳۳ شهر است لذا داوطلبان می توانند از همان محل سکونت خود یا از طریق نرم افزارهای ارتباطی اقدام به نام نویسی کنند و نیاز به مرکز شهرستان ندارند.

این چهار روش شامل نام‌نویسی از طریق نرم‌افزار موبایلی (دانلود برنامه نام‌نویسی از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) ودریافت پیامک مبنی بر نام‌نویسی قطعی داوطلب از سرشماره    ۳۰۰۰۷۷۸۷،  نام‌نویسی از طریق نسخه ویندوز و قابل نصب بر روی رایانه (دانلود برنامه نام‌نویسی از پورتال وزارت کشور به آدرس entekhabat.moi.ir) ودریافت پیامک مبنی بر ثبت نام قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷،  نام‌ نویسی از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت پیامک مبنی بر نام‌نویسی قطعی داوطلب از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷، نام‌نویسی از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان (از ساعت هشت تا ۱۸) و دریافت رسید نام‌نویسی است.

نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و عشایر از ۱۶ تا ۲۲ فروردین‌ماه ۱۴۰۰، نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از هشت تا ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۰، نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات دومین میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری ۱۳ تا ۱۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ و نام نویسی از داوطلبان انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه