English

تخت‌های هرمزگان برای بیماران کرونایی کافی است / بیمارستان ارتش در صورت لزوم تجهیز خواهد شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از کافی بودن تخت‌های اختصاص‌یافته به بیماران کرونایی در شرایط فعلی خبر داد و گفت: در صورت وخیم‌تر شدن اوضاع از بیمارستان ارتش استفاده خواهیم کرد.

تخت‌های هرمزگان برای بیماران کرونایی کافی است / بیمارستان ارتش در صورت لزوم تجهیز خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج، در روزهای اخیر آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان تا 67 درصد و آمار مرگ‌ومیر ناشی از این بیماری تا 33 درصد افزایش داشته است.

با توجه به این‌که مسئولان درمانی استان بخش‌هایی از بیمارستان شهید محمدی بندرعباس را به بیماران کرونایی اختصاص داده‌اند اما منابعی در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرده‌اند که بخش کرونایی این بیمارستان در حال تکمیل ظرفیت و مملو از بیمار است. ازاین‌رو برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به آینده‌ی استان در صورت وخیم‌تر شدن شرایط، گفت‌وگویی تلفنی را با «علی رئوفی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ترتیب دادیم.

رئوفی در خصوص شنیده‌ها مبنی بر تکمیل ظرفیت بخش بیماران کرونایی بیمارستان شهید محمدی گفت: در صورت نیاز به تخت‌های جدید برای پوشش بیماران مبتلا به کرونا، نیاز به بیمارستان صحرایی نداریم چرا که در حال حاضر 9 بخش از بیمارستان شهید محمدی به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است و امکان تبدیل چند بخش دیگر به بخش کرونا را نیز داریم.

وی خاطرنشان کرد: حدود 50 تخت در بخش سوختگی برای بیماران احتمالی در بیمارستان شهید محمدی تدارک دیده شده تا در صورت نیاز استفاده شود.

رئوفی افزود: بیمارستان شهید محمدی در شرایط کنونی برای بیماران کرونایی کافی است اما در صورت نیاز از بیمارستان ارتش استفاده خواهیم کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: اکثر بیمارستان‌های استان آمادگی خود را برای پذیرش بیماران کرونایی اعلام کرده‌اند و مشکلی از لحاظ کمبود تخت در استان وجود ندارد.

علی رئوفی در مورد شرایط بیمارستان ارتش نیز گفت: این بیمارستان هنوز به بهره‌برداری نرسیده است اما در صورت نیاز استان از تمام ظرفیت و پتانسیل موجود استفاده می‌کنیم و این بیمارستان را برای بیماران کرونایی آماده خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه