English

علی رئوفی:

نخبگان هرمزگان در عرصه علم و فرهنگ شاغلان گمنام هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: در عرصه علم و فرهنگ نخبگان بسیاری در گمنامی به سر می برند و ضرورت دارد که تجلیل از مفاخر ماندگار در دوران حیات آنها صورت گیرد.

نخبگان هرمزگان در عرصه علم و فرهنگ شاغلان گمنام هستند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی رئوفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در اولین همایش تجلیل از دو چهره ماندگار استان خاطرنشان کرد: استان هرمزگان علاوه بر ظرفیت های تجاری، بندری، صنعتی، کشاورزی، گردشگری، سیاحتی و خدماتی، در زمینه فرهنگ، هنر، علم و.... ممتاز است اما با این وجود در عرصه علم و فرهنگ نخبگان گمنامی داریم که مشغول به فعالیت هستند. رسالت ما مسئولان این است که به صورت شایسته آنها را به جامعه معرفی کنیم.

رئوفی ابراز کرد: مفاخر فرهنگی در واقع ستایش مردم شریف هرمزگان است، اقدام ارزشمند تجلیل از مفاخر ماندگار هرمزگان تداوم پیدا کند و از سایر چهره های ماندگار استان تجلیل به عمل آید. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار کرد: ضرورت دارد که تجلیل از مفاخر و چهره های ماندگار در دوران حیات آنها صورت گیرد و استان هرمزگان سرمایه های انسانی بسیاری دارد و‌ با این وجود باید مفاخر و چهره های ماندگار در سطح استانی و ملی به خوبی معرفی شوند.

گفتنی است در این همایش از دو چهره ماندگار استان منصور نعیمی نویسنده و فیلم ساز و راشد انصاری شاعر و نویسنده ماندگار  استان هرمزگان تجلیل به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه