English

نادر فلاحی:

مرکز رشد صنایع دستی با همکاری پارک علم و فناوری در اردبیل ایجاد می شود

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: ایجاد مرکز رشد صنایع دستی با همکاری پارک علم و فناوری در سطح استان با جدیت پیگیری می‌شود.

مرکز رشد صنایع دستی با همکاری پارک علم و فناوری در اردبیل ایجاد می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی ، مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در بازدید از مرکز آموزش صنایع‌دستی در مجموعه تاریخی مدرسه جعفری اسلامی که به همراه رئیس پارک علم و فناوری استان انجام شد، گفت: همکاری و مشارکت دوجانبه این اداره‌کل و پارک علم و فناوری استان می‌توانیم شاهد اجرای طرح‌های مختلف در بخش صنایع‌دستی باشیم.

وی با ارائه ایده ایجاد مرکز رشد صنایع‌دستی با همکاری پارک علم و فناوری بیان کرد: مرکز آموزش صنایع‌دستی واقع در مدرسه جعفری اسلامی مناسب برای تشکیل این مجموعه است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در بازدید از مرکز نوآوری انیمشن و بازی‌های رایانه‌ای پارک علم و فناوری استان گفت: انتظار می‌رود همکاری این مجموعه را با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برای ارائه تاریخ و تمدن پرافتخار استان اردبیل شاهد باشیم.

فلاحی ایده‌های فناورانه را راهگشای تسریع در امور دانست و ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های پارک علم و فناوری و استفاده از ایده‌های فناورانه آن برای رونق فعالیت‌ها در حوزه‌های سه‌گانه این اداره‌کل را فراهم خواهد آورد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه