English

تمامی بوستان‌های شهری و جنگلی قم بازگشایی شدند

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از بازگشایی تمامی بوستان‌های شهری و جنگلی قم خبرداد.

تمامی بوستان‌های شهری و جنگلی قم بازگشایی شدند

به گزارش خبرگزاری موج قم، پیام جوادیان با اشاره به وضعیت کرونایی شهر قم گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا و با توجه به ورود شهر قم به وضعیت نارنجی، از امروز تمام بوستان‌های شهری و جنگلی در مناطق هشتگانه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی خواهند شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم بیان کرد: ورودی‌های مسدود شده بوستان‌ها بازگشایی و سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها برای استفاده شهروندان باز خواهند شد؛ البته به طور مستمر اقدامات ضدعفونی و گندزدایی این فضا‌ها انجام خواهد شد.

جوادیان خاطرنشان کرد: مراکز عرضه مایحتاج در بوستان‌ها نیز می‌توانند با رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی فعالیت کنند اما هنوز مصوبه‌ای در خصوص فعالیت مجدد شهربازی‌ها اعلام نشده است.

وی با تاکید بر اینکه رستوران‌های داخل بوستان‌ها نیز به صورت بیرون‌بر فعال خواهند بود گفت: با توجه به این شرایط پیمانکاران فضای سبز موظف به گندزدایی و ضدعفونی کلیه فضا‌های بوستان‌ها اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم در پایان با اشاره به شرایط شیوع ویروس کرونا در شهر قم گفت: از همه همشهریان عزیز تقاضا داریم تا با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی از ایجاد تجمع و دورهمی در بوستان‌ها خودداری نموده و با استفاده از ماسک به ویژه در اماکن مسقف بوستان‌ها از شیوع بیشتر این ویروس جلو‌گیری نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه