English

لغو ممنوعیت دورهمی‌ها و تجمع روز طبیعت

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از لغو ممنوعیت دورهمی‌ها و تجمع روز طبیعت خبرداد.

لغو ممنوعیت دورهمی‌ها و تجمع روز طبیعت

به گزارش خبرگزاری موج قم، پیام جوادیان با اعلام لغو ممنوعیت تجمع در بوستان‌ها و فضا‌های سبز داخل شهر، اظهار داشت: شهرداری آمادگی کامل برای حضور شهروندان در بوستان‌ها و فضاهای سبز را دارد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک، افزود: شهروندان از تجمع بیش از استانداردهای تعیین شده دوری کرده و حفظ سلامت خود و خانواده خود را بیش از گذشته موردتوجه قرار دهند.

جوادیان با اشاره به ممنوعیت گردهمایی و تجمع در بوستان‌ها و فضای سبز در شهرهای نارنجی و قرمز، گفت: با توجه به ابلاغ جدید سخنگوی ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا ممنوعیت حضور شهروندان در بوستان‌ها لغو شده و شهروندان می‌توانند با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در بوستان‌ها حضور یابند.

وی با درخواست مجدد از شهروندان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تصریح کرد: بوستان‌ها و پارک‌ها در سطح شهر آمادگی حضور شهروندان را داشته و ضدعفونی سرویس‌های بهداشتی، نمازخانه‌ها، مجموعه‌های بازی کودکان و وسایل ورزشی و تندرستی در دستور کار قرارگرفته است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: باوجود ضدعفونی تمام مراکز تفریحی و بهداشتی از شهروندان تقاضا داریم از تجمع در نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی و اماکن مسقف خودداری کرده و در این اماکن حتاما و الزاما از ماسک استفاده کنند و همچنین در فضاهای باز رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را مد نظر قرار دهند و از هر گونه تجمع و دورهمی خودداری نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه