English

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان

۲۰ فوتی جدید کرونایی در همدان/ حال ۶۰ نفر وخیم گزارش شده است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان با اشاره به آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در همدان، از ۲۰ فوتی جدید کرونایی و وضعیت وخیم ۶۰ نفر خبر داد.

۲۰ فوتی جدید کرونایی در همدان/ حال ۶۰ نفر وخیم گزارش شده است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمد طاهری،  سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان با اشاره به آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در همدان، اظهار کرد: تعداد موارد مثبت بستری و سرپایی با ۶۰۰ مورد جدید در بخش سرپایی به ۳۶ هزار و ۲۱۰ و در بخش بستری به ۱۴ هزار و ۵۹۶ مورد جدید افزایش یافته و تعداد موارد فوت با ۲۰ مورد جدید به عدد ۱۸۸۴ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینای همدان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۰۰ نفر با علائم تنفسی مشکوک به کروناویروس به بیمارستان‌های استان مراجعه کردند.

وی افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۰۰ مورد بوده که از این تعداد ۲۵۰ مورد در بخش عادی و ۳۱ نفر در بخش ICU بستری هستند و حال ۶۰ نفر وخیم گزارش شده است.

 به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، وی در رابطه با آمار شهرستان‌ها مطرح کرد: در شهرستان اسدآباد ۵۸۹ نفر، بهار ۸۰۴ نفر، تویسرکان ۹۰۳ نفر، رزن ۶۳۸ نفر، درگزین ۲۳۹ نفر، فامنین ۲۷۵ نفر، کبودراهنگ ۸۹۹ نفر، ملایر ۲۶۳۶ نفر، نهاوند ۱۹۲۷ نفر، همدان ۵۳۲۱ نفر و خارج از استان ۳۶۵ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه