English

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان خبر داد؛

ابتلای ۴۹۸ نفر و فوت ۱۴ نفر دیگر بر اثر کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به آخرین وضعیت ناشی از کرونا در استان همدان و فوت 14 بیمار دیگر طی 24 ساعت گذشته، گفت: ۴۹۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به کرونا مبتلا شدند که با احتساب این آمار هم اینک شمار بیماران بستری مثبت از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون به ۱۴ هزار و ۳۸۱ و بیماران سرپایی مثبت به ۳۵ هزار و ۸۲۵ بیمار افزایش یافته است.

ابتلای 498 نفر و فوت 14 نفر دیگر بر اثر کرونا

به گزارش خبرگزاری موج همدان، محمد طاهری،  سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان   روز دوشنبه با اشاره به آخرین وضعیت ناشی از کرونا در استان همدان، اظهار داشت:  تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۱۶۸ مورد بود که ۲۹۹ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که با فوت ۱۴ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته آمار متوفیان این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به یک هزار و ۸۶۴ فر رسیده است

وی ادامه داد: ۴۹۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به کرونا مبتلا شدند که با احتساب این آمار هم اینک شمار بیماران بستری مثبت از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون به ۱۴ هزار و ۳۸۱ و بیماران سرپایی مثبت به ۳۵ هزار و ۸۲۵ بیمار افزایش یافته است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: در عین حال هم اینک ۳۵ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۶۲ بیمار وخیم گزارش شده است.

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۵۷۵، بهار ۷۹۰، تویسرکان ۸۹۳، رزن ۶۲۹، درگزین ۲۳۳، فامنین ۲۷۱ و کبودراهنگ ۸۹۳ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون ۲ هزار و ۶۰۰ نفر در ملایر، یک هزار و ۸۹۰ نفر در نهاوند و پنج هزار و ۲۴۷ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

همه شهرستان های استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و طبق گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، این استان در موج چهارم شیوع کرونا بیشترین میزان ابتلا به ویروس کرونا را در کشور دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه