English

سریال نگهبانان نوروز‌ در شبکه اصالت و فرهنگ روی آنتن می‌رود

مدیر کل صدا وسیما مرکز کردستان گفت: سریال نگهبانان نوروز‌ پس از انجام امور تولیدی در شبکه اصالت و فرهنگ بزودی روی آنتن می‌رود.

سریال نگهبانان نوروز‌ در شبکه اصالت و فرهنگ روی آنتن می‌رود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان،جعفر عبدالملکی ظهر امروز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز کردستان تولید برنامه‌های با کیفیت در راستای رضایت مخاطبان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به تولید سریال نگهبانان نوروز گفت: این سریال با استفاده از قالب ترکیبی زنده و عروسکی برای نخستین بار در تولید یک سریال در مرکز کردستان تجربه می‌شود.

مدیرکل صدا وسیما مرکز کردستان گفت: هرچند که می‌توان گفت با توجه به تنوع لوکیشن و فضاهای مختلف و استفاده ی خلاقانه از عروسک،  نمونه‌ی چنین سریالی بطور کلی در کشور کم نظیر است.

عبدالملکی با اشاره به توجه به شعار سال در موضوع این سریال گفت: تم اصلی سریال درباره امید و‌ استقامت در برابر مشکلات و سختی هاست.

وی اظهار کرد: با توجه به مسأله کرونا و تاثیرات منفی آن بر زندگی و‌ معیشت مردم و مشکلات اقتصادی موجود، ضرورت پرداختن به مسأله  امید و امیدواری و تلاش و تسلیم نشدن در برابر سختی‌ها برای مخاطبان کودک که آینده سازان جامعه هستند از اهمیت بسیاری برخوردار است.

شایان ذکر است در این سریال جلوه‌های مختلف امیدواری و تلاش تا پیروزی در قالب داستانی جذاب و سرگرم کننده به نمایش گذاشته شده است... 

به گزارش خبرگزاری موج کردستان، سریال نگهبانان نوروز‌ به تهیه کنندگی سارا بهرامی در 13 قسمت 20 دقیقه‌ای تولید می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه