English

در راستای مقابله با شیوع کرونا؛

تعطیلی ادارات هرمزگان در روزهای پنجشنبه

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان گفت: تعطیلی پنجشنبه ها در کل دستگاه های اجرایی استان از تاریخ ۹ اردیبهشت برای کاهش شیوع کرونا در استان به دستگاه ها ابلاغ شد.

تعطیلی ادارات هرمزگان در روزهای پنجشنبه

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، نازنین شیبانی تذرجی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان عنوان کرد: با استناد به مصوبه شصت و پنجمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا و با توجه به گسترش بیماری کویید ۱۹ و همچنین کاهش میزان بارندگی و منابع آب استان در سال جاری و با عنایت به ضرورت مدیریت مصرف آب و برق در استان، برقراری تعطیلی روزهای پنجشنبه در کل دستگاه های اجرایی استان تا رفع بحران های موجود از تاریخ نهم اردیبهشت ۱۴۰۰ اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه شیوع بیماری کرونا و اهمیت اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تمامی دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند از روز پنجشنبه ۹ اردیبهشت ماه نسبت به اجرای این بخشنامه اقدام کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان افزود: تمامی بیمارستان ها، مراکز خدمات درمانی و امداد رسانی، آتش نشانی ها، بانک ها (به جز ستاد) و مراکز خدمات عمومی مشمول بخشنامه مذکور نیستند.

دبیر شورای اداری استان هرمزگان تصریح کرد: همچنین روزهای کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۴:۳۰ است و در این مدت روزهای پنجشنبه تعطیل است.

وی با اشاره به لزوم دورکاری کارکنان خاطرنشان کرد: در شهرستان هایی که در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند، دو سوم کارکنان ادارات و دستگاه ها باید به صورت دورکاری فعالیت کنند و دستگاه های خدمات رسان ضروری نیز باید نسبت به دورکاری ۵۰ درصد کارکنان اقدام کنند و همچنین در شهرستان‌هایی که در وضعیت نارنجی قرار دارند، ۵۰ درصد کارکنان ادارات باید دورکاری داشته باشند.

شیبانی با تاکید بر پیشگیری از سرایت ویروس کرونا، اظهار کرد: ادارات و تمامی بخش‌های دولتی و خصوصی در سطح استان هرمزگان از برگزاری هرگونه جلسه غیرضروری خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه