English

حمید لطف اللهیان خبر داد:

نوسازی ۳۰ دستگاه تاکسی در فرودگاه اردبیل

شهردار اردبیل گفت: در مسیر فرودگاه اردبیل 30 دستگاه تاکسی جدید فعالیت خود را آغاز کرده است.

نوسازی ۳۰ دستگاه تاکسی در فرودگاه اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حمید لطف اللهیان ، شهردار اردبیل  در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل به ضرورت توسعه، بهسازی و نگهداری ناوگان حمل و نقل عمومی اردبیل و ارائه خدمات بهینه به مردم اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر در تجهیز، تعمیر، نگهداری و بهره‌برداری اصولی از ناوگان حمل و نقل عمومی اقدامات مناسبی انجام شده و شاهد فعالیت‌های مثبت و رو به جلو هستیم.

وی تصریح کرد: همچنان توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی به عنوان یک مطالبه فراگیر مورد توجه شهرداری است و در این زمینه در مسیر فرودگاه اردبیل 30 دستگاه تاکسی جدید فعالیت خود را آغاز کرده است.

شهردار اردبیل افزود: فعالیت این 30 دستگاه تاکسی نو در حقیقت جلوه‌ای از مهمان‌پرستی اردبیلی‌ها در انتقال و جابجایی مسافران ورودی به فرودگاه اردبیل است که این امر به پایه توسعه استان که گردشگری است، کمکی جدی خواهد کرد.

لطف اللهیان با بیان اینکه در سال‌های اخیر همواره تجهیز، نوسازی و بازسازی ناوگان تاکسی و اتوبوس مورد توجه قرار گرفته است، بیان کرد: در سال 95 بیش از 6 هزار تاکسی در اردبیل نوسازی و بازسازی شد و سیستم‌های گرمایشی مدرن اتوبوس‌ها نیز راه‌اندازی شده است.

وی افزود: در شرایط کنونی هر چند برخی از اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها با فرسودگی و برخی دیگر از مشکلات روبه‌رو هستند اما به رغم محدودیت‌های ترافیکی سطح شهر و شرایط کرونایی صاحبان تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها در خط مقدم ارائه خدمات به مردم هستند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه