English

فرمانده لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) قم:

دفاع مقدس ما دفاع از حرم و حریم جمهوری اسلامی ایران است

سردار گنجعلی گفت: دفاع مقدس ما دفاع از حرم و حریم جمهوری اسلامی ایران است.

دفاع مقدس ما دفاع از حرم و حریم جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سردار اسدالله گنجعلی فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ علی بن ابی طالب (ع) قم به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: ۲ اردیبهشت ماه سالروز تاسیس مقدس‌ترین نهاد جمهوری اسلامی ایران است که با مجاهدات حاج قاسم‌ها همیشه در خدمت به نظام جمهوری اسلامی و مردم پیشگام بوده است.

وی افزود: وظیفه ذاتی سپاه همواره دفاع از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در مقاطع بسیاری ما در این دفاع مقدس خوش درخشیدیم، بعد از پیروزی انقلاب سپاه هشت سال جنگ تحمیلی را تجربه کرد ما در جنگ با صدام که دنیا پشت سر او بود با هدایت‌های پیامبر گونه امام خمینی (ره) در هشت سال دفاع مقدس پیروز شدیم و همواره سپاه موجب تثبیت انقلاب بوده و است.

فرمانده جبهه مقاومت ابراز داشت: دفاع مقدس ما دفاع از حرم و حریم جمهوری اسلامی ایران است دفاع از مرز‌های این کشور اسلامی مقدس است؛ دفاع در هر جای این کشور چه در شمال، جنوب، شمال غرب، جنوب غرب، جنوب شرق ما باید همه جانبه از ایران اسلامی دفاع کنیم.

وی تاکید کرد: سپاه مقدس پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع مقدس از حریم ولایت نیز جان نثار بوده و است، مقابله با مستشاران آمریکایی و دشمنان بیگانه در منطقه، جهاد در جبهه‌های سوریه و عراق به منظور دفاع از حریم ولایت ائمه (ع)  تنها ذره‌ای از مجاهدات مقدس سپاه است.

فرمانده لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) عنوان کرد: وظیقه ما دفاع  از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ لذا لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) در طول این سال‌ها ماموریت‌های متعددی برای دفاع از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران داشته است زمانی در جنوب مدافع آب‌های خلیج فارس و دریای عمان بوده، بازه‌ای دیگر در جنوب شرق و غرب کشور انجام وظیفه کرده است .

وی ادامه داد: درحال حاضر نیز رزمندگان این لشگر از ۶۰ کیلومتر خاک مرزی شمال غرب ایران با همه سختی‌ها، سردی و گرمی و مشکلات متعدد موجود دیگر پاسداری می‌کنند؛ هدف ما دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی است دفاع از این مزر‌های مقدس است، سعی ما جلوگیری از ضربه زدن دشمن به نظام جمهوری اسلامی ایران است .

گنجعلی تصریح کرد: دشمنان ما چه در هشت سال دفاع مقدس و چه بعد از آن همواره به این مرز و بوم چشم طمع داشتند از ابتدای این انقلاب دشمنان ما هر فرصتی پیدا کردند تا به این انقلاب نفوذ کرده و در جهت براندازی آن قدم بردارند. اما به فضل الهی انقلاب ما نه تنها نابود و منحرف نشده، بلکه بهتر از گذشته پایبند‌تر، محکم‌تر و اساسی‌تر ایستاده است.

وی یاد آور شد: این ثبات انقلاب مدیون زحمات امام خمینی (ره)، آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، مجاهدت‌های شبانه روزی پاسدارن و رزمندگان، سپاه، ارتش و بسیج هست همه و همه که برای پایبندی این انقلاب دست به دست هم داده اند تا با عنایت خدا انقلاب حفظ شود و پیشرفت کند.

سردار اسدالله گنجعلی اظهار داشت: امروز دشمنان ما در قالب جنگ سخت، نیمه سخت و نرم به ما هجوم آورده اند، ما در منطقه‌ی خود که در جنگ نیمه سخت با دشمن در گیر هستیم او را متوقف نموده ایم، دشمن به دنبال راه‌های متعدد نفوذ، ضربه زدن و درصدد اختلاف افکنی بین مردم عزیز ایران به خصوص مناطق مرزی است هدف ما جلوگیری از ورود اندیشه دشمن به کشور است.

وی همچنین در ادامه توضیح داد: علت وجود ما جلوگیری از ورود ضد انقلاب به کشور است که به فضل الهی با تلاش‌های شبانه روزی پاسداران، سربازان و بسیجیان لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) موفق به حفظ این حریم شده ایم ما با جهاد اکبر و اصغر جلوی نفوذ دشمن را در کشور گرفته ایم.

فرمانده لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) قم خاطر نشان کرد: ما در سخت ترین شرایط نیز ایستاده ایم در زمستان به جهت اینکه نمی‌شود زمینی تردد کرد شاید حضور عزیزان رزمنده ۶۰ روز در منطقه طول بکشد ، اما رزمندگان انقلاب در شرایط نا مساعد آب و هوایی و برف سنگین ایستادگی می کنند تا انقلاب باشد تا انقلاب حفظ شود و مردم در امنیت و آسایش زندگی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه