English

سردار فدوی:

رفتن آمریکا از منطقه خباثت‌‌ها را بسیار کاهش می‌دهد

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه با رفتن خبیث‌های آمریکایی از منطقه بسیاری از خباثت‌ها کاسته می‌شود،‌ گفت: معنای انتقام سخت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی این است.

رفتن آمریکا از منطقه خباثت‌‌ها را بسیار کاهش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری موج قم، سردار علی فدوی در همایش گرامیداشت دهه مبارک فجر که در مدرسه معصومیه قم برگزار شد، اظهار کرد: ۴۱ سال است که آمریکا در برابر انقلاب اسلامی ایستاده اما حتی یک پیروزی هم در این رابطه بدست نیاورده‌است.

وی افزود: آمریکا نه تنها در برابر ملت ایران بلکه در مقابل سایر دلدادگان به آرمان‌های انقلاب اسلامی نیز نمی‌تواند فرصتی برای پیروزی داشته باشد.

وی بیان کرد:‌ این درحالی است که انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در طول این سال‌ها هزاران پیروزی داشته است،‌ نمونه‌ای از آن امروز در یمن قابل مشاهده است،‌ یمنی‌ها اکنون نه در برابر عربستان و امارات که حرفی برای گفتن ندارند، بلکه در مقابل آمریکا،‌ اسرائیل و مزدوران وابسته به آن‌ها ایستادی می‌کنند و می‌جنگند.

وی ادامه داد: دلدادگان انقلاب اسلامی از ایران الگو می‌گیرند که در دوران جنگ تحمیلی نه در برابر عراق بلکه در مقابل ۵۳ کشور که از صدام حمایت می‌کردند، ایستادگی کرد و به پیروزی رسید.

شکوه انقلاب اسلامی روز به روز بیشتر می‌شود

فدوی گفت: در حالی که ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی سپری می‌شود،‌ راهپیمایی ۲۲ بهمن هر سال باشکوه تر برگزار می‌شود و این درشرایطی است که دشمنان ما می‌گفتند این انقلاب ۴۰ سالگی خود را نخواهد دید.

وی بیان کرد: هر چه مقامات آمریکایی بیشتر از این صحبت‌ها به زبان آورند،‌ عزم ملت ما برای نشان دادن عظمت و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی بیشتر می‌شود و امسال نیز راهپیمایی ۲۲ بهمن در نهایت شکوه و شرکت حداکثری مردم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ آمریکایی‌ها مفهوم قدرت معنویت،‌ مکتب تشیع و شهادت و همچنین عنایت معصومین(ع)‌ را متوجه نمی‌شوند،‌ به همین دلیل است که در حساب‌های مادی خود به این نتیجه می‌رسند که می‌توانند با انقلاب اسلامی مقابله کنند اما در عمل هیچ کاری از دستشان برنمی آید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه