English

سردار فدوی:

اکنون انقلاب اسلامی ‌اقتداری جهانی دارد

جانشین فرماندهی کل سپاه با تاکید بر اینکه اکنون انقلاب اسلامی ‌اقتداری جهانی دارد، گفت: آمریکا که خود را ابرقدرت دنیا می‌داند بارها و در حوادث گوناگون به شکست خود در برابر رزمندگان ایران اعتراف کرده‌ است.

اکنون انقلاب اسلامی ‌اقتداری جهانی دارد

به گزارش خبرگزاری موج، سردار علی فدوی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران امروز در آیین افتتاحیه چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی و ورزشی شمیم خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اگر همراهی و پشتیبانی همسران و فرزندان پاسداران در این سال‌های انقلاب نبود قطعا توفیقات امروز نصیب انقلاب اسلامی ‌نمی‌شد.

*پاسداری انقلاب اسلامی‌ در همه وجه‌ها دشوار است

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ‌با تاکید بر اینکه پاسداری انقلاب اسلامی‌ در همه وجه‌ها دشوار است، افزود: شهادت وجهی از پاسداری است که عزیزترین سرمایه انسانی در راه خدا و اسلام فدا می‌شود.

وی با بیان اینکه در این چهل سال انقلاب اسلامی ‌بیش از 40 هزار نفر از پاسداران انقلاب اسلامی ‌به مقام شهادت رسیده‌اند، اظهار کرد: خانواده شهدای پاسدار نیز در کلام و عملشان رهرو شایسته‌ای برای این شهدا بوده‌اند.

سردار فدوی با اشاره به اینکه همسران و دختران پاسداران باید این پیام را به جهانیان اعلام کنند که پشتیبانان مردان پای کار و حافظ انقلاب اسلامی ‌هستند، تصریح کرد: پاسداران انقلاب اسلامی‌ در طول چهل سال انقلاب عظمت‌های بسیاری را آفریده‌اند و جهانیان را مبهوت کرده‌اند.

*پرچم لا اله الا الله را بر قله‌های دنیا برافراشته می‌ کنیم

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌ خاطرنشان کرد: ما پرچم لا اله الا الله را بر اساس وعده‌های الهی و رهبر انقلاب بر قله‌های دنیا برافراشته می‌کنیم زیرا دل‌ها، کلام‌ها و عمل‌های بسیاری در کشور پای کار انقلاب بوده‌اند و خواهند بود.

وی با بیان اینکه در هر برهه‌ای از زمان و انقلاب‌ها کسانی بوده‌اند که رهبران حکومت را تنها گذاشته و سبب شهادت آنان شده‌اند، ادامه داد: امروز پاسداران ما در شرایطی از کیان انقلاب پاسداری می‌کنند که خیل عظیم امت اسلامی ‌پشتیبان آن‌ها هستند و این همراهی از ابتدای انقلاب تا امروز درخشان بوده است.

سردار فدوی با تاکید بر اینکه دشمنان پس از آن که فهمیدند که نمی‌توانند در جبهه نظامی ‌با انقلاب مقابله کنند همه توان خود را در جبهه جنگ نرم به کار گرفتند، اضافه کرد: اکنون نقش آفرینان مبارزه با دشمن در جبهه جنگ نرم بانوان انقلابی هستند که باید مانند دیگر جبهه‌ها سرسختانه با دشمنان بجنگند.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌با بیان اینکه مستکبرین و شیاطین عالم در طول تاریخ از زن به عنوان ابزاری برای خباثت و شیطان صفتی خودشان بهره برده‌اند، گفت: متاسفانه اکنون نمایندگان این شیاطین در خیابان‌ها جولان می‌دهند که همسران و دختران پاسداران باید با اندیشه نقش خود را در مقابله با این حربه دشمن مشخص کرده و از ارزش‌های انقلاب پاسداری کنند.

*برای پاسداری از انقلاب اسلامی ‌باید تفکر کرد

وی با تاکید بر اینکه برای پاسداری از انقلاب اسلامی ‌باید تفکر کرد، برنامه داشت و عمل کرد، افزود: امام راحل پاسداری از خود را مقدم بر پاسداری از انقلاب می‌دانستند زیرا کسی که نتواند از نفس خود پاسداری کند نمی‌تواند پاسدار ارزش‌های انقلاب باشد.

سردار فدوی با بیان اینکه حجاب دستور جمهوری اسلامی ‌نیست و دستور اسلام است، ادامه داد: لجبازی با موضوع حجاب لجبازی با خداست و انقلاب اسلامی‌ افتخار می‌کند که دستور خدا را قانون کرده است.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌با اشاره به اینکه نقض کنندگان حجاب در جامعه نمی‌دانند که حجاب و عفاف یک دستور الهی است، اظهار کرد: بانوان عفیف جامعه باید این ارزش الهی و اسلامی‌ را برای همه زنان جامعه تبیین کنند.

سردار فدوی خاطرنشان کرد: دشمنان گمان می‌کنند که می‌توانند در جبهه جنگ نرم مانند پیروزی‌هایی که در تاریخ از این طریق داشته‌اند انقلاب را استحاله کنند اما بدانند که انقلاب اسلامی ‌پرقدرت، پرشور و سرشار از انرژی و پایبند به شعارهای الهی خود به پیش می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه اکنون انقلاب اسلامی ‌اقتداری جهانی دارد، تصریح کرد: آمریکا که خود را ابرقدرت دنیا می‌داند بارها و در حوادث گوناگون به شکست خود در برابر رزمندگان ایران اعتراف کرده‌ است.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ‌با بیان اینکه آمریکایی‌ها یک بار در سال‌های ابتدای انقلاب و بار دیگر در دستگیری ملوانان متجاوز آنان مقابل پاسداران ایران زانو زده‌اند، اضافه کرد: این پیروزی‌ها به دلیل توان نظامی ‌ایران نیست بلکه انجام تکالیف الهی و تحقق وعده الهی این موفقیت را رقم زده است.

سردار فدوی تصریح کرد: اگر بانوان انقلابی ما نیز دستورات الهی را رعایت کنند قطعا وعده الهی تحقق می‌یابد و وضعیت کنونی حجاب و عفاف در جامعه که به یک ناهنجاری بزرگ در جامعه تبدیل شده است محو می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی