English

هادی بنایی خبر داد:

فعالیت ۴۲۱ مرکزنیکوکاری کمیته امداد در اصفهان / خدمات مددکاری ۲۲۴۸۵ پرونده مددجویی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: خدمات مددکاری ۲۲۴۸۵ پرونده مددجویان کمیته امداد اصفهان توسط مراکز نیکوکاری در سراسر استان انجام می شود.

فعالیت 421 مرکزنیکوکاری کمیته امداد در اصفهان / خدمات مددکاری ۲۲۴۸۵ پرونده مددجویی

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هادی بنایی گفت: در حال حاضر ۴۲۱ مرکز نیکوکاری تحت نظر این نهاد در حال فعالیت هستند و ظرفیت های جدیدی به سبد خدمات ارایه شده توسط کمیته امداد استان اضافه کرده اند.

وی رسالت اصلی این مراکز را ایجاد حس نوع‌دوستی و همدلی در میان اقشار مختلف عنوان کرد و افزود: برون‌سپاری و واگذاری امور نیازمندان به مردم با پشتیبانی فنی و نرم‌افزاری این نهاد از اهداف مهم اجرایی در زمینه گسترش مراکز نیکوکاری است.

بنایی مراکز نیکوکاری را در زمینه جذب مشارکت‌های مردمی موفق ارزیابی کرد و توضیح داد: واگذاری خدمات مددکاری و پرونده مددجویان در سال ۹۹ نسبت به سال قبل ۴۰ درصد افزایش داشته و خدمات مددکاری ۲۲۴۸۵ پرونده مددجویان کمیته امداد اصفهان به مراکز نیکوکاری در سراسر استان واگذار شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده ک میته امداد استان اصفهان تمرکز زدایی از ارایه خدمات حمایتی و همچنین ایجاد بستری مناسب برای شناسایی، حمایت و توانمندسازی نیازمندان را از جمله مهمترین اهداف این نهاد از گسترش این مراکز عنوان کرد و افزود: علاوه بر این می توان با کمک به رشد مراکز تخصصی نیکوکاری که بر حوزه هایی مانند اشتغال، آموزش و بهداشت و درمان تمرکز می کنند به هدایت صحیح و افزایش بهره وری منابع موجود در عرصه خیر و احسان کمک کرد.

بنایی از عموم مردم اصفهان و فعالان عرصه خیر و احسان برای پیوستن به جمع خیرین مراکز نیکوکاری استان، دعوت کرد و گفت: ساختار مردمی، محله محور و مبتنی بر شناخت بی واسطه نیازمندان هر محله می تواند در زمینه حمایت و دستگیری از نیازمندان به ویژه افراد آبرومندی که به دلایلی موقتا دچار فقر شده اند، گشایش و کمک بزرگی باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه