English

هادی بنایی خبر داد:

رشد ۳۲۰ درصدی خدمات غیر حضوری به مددجویان کمیته امداد در اصفهان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان از رشد ۳۲۰ درصدی خدمات دهی مددجویان به روش غیرحضوری نسبت به شرایط قبل از کرونا در اصفهان خبر داد.

رشد ۳۲۰ درصدی  خدمات غیر حضوری به مددجویان کمیته امداد در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هادی بنایی با تاکید بر اینکه از زمان راه اندازی طرح خدمات الکترونیکی در دوران کرونا، ۴۹ هزار و ۵۱۴ درخواست از این مسیر ثبت شده است، خاطرنشان کرد: اینترنتی شدن خدمات امداد موجب تسریع در پاسخگویی به درخواست‌های مددجویان و ارایه خدمات به آنان خواهد شد و رشد ۳۲۰ درصدی در خدمات دهی مددجویان به روش غیرحضوری نسبت به شرایط قبل از کرونا را داریم.

هادی بنایی گفت: کمیته امداد با توجه به بخشنامه‌های اطلاع‌رسانی، از بهمن ماه ۱۳۹۸ ستاد مقابله با کرونا را در دفاتر استان‌ها راه اندازی نمود و با توجه به  آسیب زا بودن جامعه تحت حمایت امداد با روش های مختلف نسبت به آموزش در زمینه رعایت نکات بهداشتی، اقدامات لازم را انجام داد.

وی با توجه به اولویت اصلی این نهاد در شرایط کنونی و حمایت از جامعه تحت پوشش، همچنین جلوگیری از آسیب دیدن آنها، افزود: تمهیدات لازم و بسترسازی مناسب برای رفع مشکل نیازمندان به صورت غیرحضوری در دستور کار قرار گرفت و انجام ۲۶ خدمت را بصورت غیرحضوری فراهم نمود.

این مقام مسئول ادامه داد: مددجویان می‌توانند با مراجعه به پایگاه خدمات اینترنتی کمیته امداد به آدرس www.e.emdad.ir درخواست‌های مورد نظر خود را ثبت کنند و این درخواست‌ها در کمترین زمان ممکن رسیدگی و نتیجه به اطلاع مددجویان می‌رسد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۲۶خدمتی که این نهاد به صورت اینترنتی به مددجویان ارایه می‌کند شامل اجاره مسکن، پوشش بیماری، پوشش خدمات بیمه، خرید لوازم منزل، کمک هزینه درمانی، درخواست عمومی اشتغال، کمک هزینه ازدواج، پوشش نخبگان، کمک هزینه درمانی، بهسازی مسکن روستایی، کمک هزینه دانشجویی، کمک هزینه بازپرداخت وام، وام قرض الحسنه، کمک هزینه سفر زیارتی، مشاوره و روانشناسی، کمک به آزادی محکومین، دیه، بخشودگی وام، مشاوره خانواده، تامین ودیعه مسکن، مشاوره تحصیلی، تامین هزینه مسکن، مشاوره ازدواج و تامین هزینه زندگی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی