English

رئیس کمیته امداد اداره منطقه ۵ اصفهان خبر داد:

راه اندازی اولین مرکز نیکوکاری تخصصی تجهیزات پزشکی در استان اصفهان

رئیس کمیته امداد اداره منطقه 5 اصفهان از راه اندازی اولین مرکز نیکوکاری تخصصی تجهیزات پزشکی در استان اصفهان خبر داد.

راه اندازی اولین مرکز نیکوکاری تخصصی تجهیزات پزشکی در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، علی محمدی از افتتاح مرکز نیکوکاری ماهک به عنوان اولین مرکز تخصصی تامین تجهیزات پزشکی با همکاری جمعی از جوانان و پزشکان نیکوکار اصفهان خبر داد و گفت: این مرکز تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران نیازمند را تهیه و به صورت امانی در اختیار آنها قرار خواهد داد.

وی بیان داشت: مرکز نیکوکاری ماهک به عنوان اولین مرکز تخصصی تامین تجهیزات پزشکی به همت جمعی از جوانان و پزشکان نیکوکار، تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیماران نیازمند را تهیه و به صورت امانی در اختیار آنها قرار خواهد داد.

این مقام مسئول ادامه داد: استفاده از تجهیزات این مرکز برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد کاملا رایگان است و سایر مراجعه کنندگان نیز در پایان دوران استفاده مبالغ دلخواهی را تحت عنوان کمک به مرکز نیکوکاری برای تامین اقلام جدید و خدمت رسانی بیشتر پرداخت می کنند.

محمدی افزود: امکان درخواست تجهیزات مورد نیاز از طریق پایگاه اینترنتی این مرکز نیکوکاری نیز در آینده نزدیک فراهم خواهد شد.

رئیس کمیته امداد اداره منطقه 5 اصفهان با بیان اینکه ارائه خدمات تخصصی و هدفمند توسط مراکز نیکوکاری می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات مددجویان و اقشار نیازمند باشد، گفت: مراکز این‌چنینی باعث افزایش بهره وری منابع خیر و احسان در کنار ارائه خدمات عزتمندانه به نیازمندان خواهند بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه