English

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد اصفهان خبر داد:

بهره مندی بیش از ۳ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات مشاوره ای در اصفهان

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد اصفهان از بهره مندی بیش از 3 هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات مشاوره ای در اصفهان خبر داد.

بهره مندی بیش از 3 هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات مشاوره ای در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، هادی بنایی اظهار داشت: درسه ماهه نخست سال جاری 3684 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد در اصفهان از خدمات مشاوره ای بهره مند شدند.

وی ارائه خدمت مشاوره فردی، گروهی، راهنمایی و روان درمانی را از جمله مهمترین خدمات کمیته امداد اصفهان در این حوزه برشمرد و گفت: ۳۶۸۴ مددجوی تحت حمایت در سه ماهه نخست امسال از این خدمات بهره مند شدند.

بنایی مشکلات ارتباطی بین اعضای خانواده در کنار مشکلات تربیتی فرزندان را از عمده دردسر‌های خانواده ها در جوامع امروزی عنوان کرد و گفت: خانوارهای مددجوی کمیته امداد نیز از این وضعیت مستثنی نیستند و برای بهبود شرایط آنها خدمات قابل توجهی در این زمینه توسط این نهاد ارائه می شود.

وی ادامه داد: ارائه مشاوره گروهی یکی از دیگر برنامه های کمیته امداد استان اصفهان در این زمینه است که ارائه آن از زمان شیوع ویروس کرونا و با توجه به ضرورت رعایت دستور عمل های بهداشتی متوقف شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان تعداد مشاوران حاضر در ادارات این نهاد را ۲۲ نفر اعلام کرد و گفت: تفاهم‌نامه و قرارداد هایی نیز با ۳۲ کلینیک خصوصی ارائه خدمات مشاوره در سراسر استان امضا شده که با معرفی این نهاد، مددجویان از خدمات آنها بهره مند می شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی