English

علی زینی وند :

کوتاهی دستگاه‌ها در اجرای محدودیت‌ها را گزارش دهید

استاندار کرمان خطاب به دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد که گزارش کم‌کاری مدیران کل و فرمانداران را در اجرای وظایفشان به وی اعلام کنند و افزود: گزارش کم‌کاری مدیران شهرستانی را هم به فرمانداران ارائه دهید.

کوتاهی دستگاه‌ها در اجرای محدودیت‌ها را گزارش دهید

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، علی زینی‌وند، استاندار کرمان 21 فروردین ماه در هفتادمین جلسه پیشگیری و مقابله با کروناویروس استان کرمان عنوان کرد: مسئولیت اجرایی تصمیمات مقابله‌ای به عهده فرمانداران و مسئولان شهرستانی هستند.

وی خطاب به دانشگاه علوم پزشکی تاکید کرد که گزارش کم‌کاری مدیران کل و فرمانداران را در اجرای وظایفشان به وی اعلام کنند و افزود: گزارش کم‌کاری مدیران شهرستانی را هم به فرمانداران ارائه دهید.

استاندار کرمان ابراز داشت: اول از همه باید نظارت بر خودمان را در اجرای طرح‌ها و پروتکل‌ها جدی بگیریم، اینکه هنوز تعدادی از فرمانداری‌ها، ایست و بازرسی‌ها را اجرا نکرده‌اند، پذیرفتنی نیست و تا آخر وقت امروز همه باید کار را انجام دهند.

زینی‌وند تصریح کرد: همه امکانات دولتی باید در اختیار و در تعامل برای اجرای طرح‌های مقابله‌ای و مراقبتی و محدودیت‌ها قرار گیرند، که در این راستا فرمانداران محور کار هستند و امکانات را برای اعمال محدودیت‌ها بسیج کنند.

استاندار کرمان به نیروی انتظامی برای تشدید اجرای محدودیت ترددها تاکید کرد و گفت: روال عادی کاری و باز بودن مغازه‌ها و دورهمی‌ها، وضعیت را برای کنترل بیماری دشوار می‌کند.

زینی‌وند تعریف شبکه نظارت بر محدودیت‌ها را لازم دانست و گفت: کوتاهی دستگاه‌ها در اجرای گام پنجم طرح شهید سلیمانی را گزارش دهید، مدیری که نمی‌تواند با این شرایط کار کند، استعفا دهد.

باید مردانه کار کرد و هیچ کوتاهی را در اجرای طرح نمی‌پذیریم. وی گفت: محدودیت‌ها براساس رنگ‌بندی و طرح هوشمند محدودیت‌ها تعریف شده است، در تفکیک صنوف هم مرجع اصناف است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی