English

وخامت وضعیت ۸ کرونایی در هرمزگان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:وضعیت شهرستان بندرعباس از زرد به نارنجی تغییر کرد تا به همراه بندرخمیر دومین شهر نارنجی هرمزگان لقب بگیرد.

وخامت وضعیت ۸ کرونایی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار کرد: با افزایش بستری شدن بیماران کرونایی در هرمزگان شهرستان بندرعباس از وضعیت زرد به نارنجی تغییر کرد.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته با بستری شدن ۱۳۶ بیمارکرونایی دیگر نسبت به روز گذشته ۱۶۶ درصد میزان بیماران بستری در بیمارستان‌های استان افزایش یافته است.

نوروزیان با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۷۵ بیمار با تشخیص کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۳۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه وحال ۸ نفر هم وخیم است، تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده که دو فوتی هم استانی و دیگری مسافر شهر اهواز بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه فوتی‌ها ۳ خانم با میانگین سنی ۵۴ تا ۸۱ ساله بودند، اضافه کرد: با فوت این دو هم استانی جمع جانباختگان کرونایی به ۱۰۵۹ نفر رسید.

وی با اشاره به فوت یک مسافر در جمع فوت شده‌های استان، بیان کرد: مردم از سفر کردن در این روزهای پیک بیماری کرونا خودداری کنند.

نوروزیان با بیان اینکه هرمزگان و به خصوص شهر بندرعباس از نظر آماری در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، خاطرنشان کرد: شمار بستری‌ها در استان در این هفته نسبت به هفته گذشته ۱۵۰ درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در ۴۸ ساعت گذشته دو بخش کووید به ظرفیت ۲۰ تخت در بیمارستان شهیدمحمدی بندرعباس راه اندازی شده است، اضافه کرد: افزایش شمار مبتلایان و بستری‌ها نشان می‌دهد که استان در وضعیت حاد و قرمز قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی