English

استاندار مازندران:

رنگ بندی آبی و زرد به معنای بی خطر بودن مازندران نیست

احمد حسین زادگان با بیان اینکه روز‌های پایانی سال ۹۹ و هفته نخست سال جدید، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم و مسافران به شدت کاهش یافته، از مردم خواست در ادامه تعطیلات نوروزی به مازندران سفر نکنند.

رنگ بندی آبی و زرد به معنای بی خطر بودن مازندران نیست

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، احمد حسین زادگان در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: در روز‌های پایانی سال ۹۹ و هفته نخست سال جدید، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم و مسافران به شدت کاهش یافته، از مردم می خواهیم در ادامه تعطیلات نوروزی به مازندران سفر نکنند.

وی با ابراز نگرانی از شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی در هفت شهرستان مازندران ادامه داد: تداوم سفر‌های نوروزی در هفته دوم سال تشدید کننده مشکلات هم برای هم استانی‌ها و هم مسافرانی است که به مازندران سفر می‌کنند.

استاندار مازندران با تأکید بر اینکه اعلام رنگ بندی آبی و زرد کرونایی به معنای بی خطر بودن مازندران از کرونا ویروس نیست، تصریح کرد: از هم میهنان درخواست می شود در سال جدید، کرونا ویروس را نه سوغات بیاورند و نه به سوغات ببرند.

وی همچنین با اشاره مصوبه جدید ستاد ملی کرونا گفت: به موجب آن از این پس در شهر‌های قرمز و نارنجی کرونایی، به دلیل تغییر ساعت رسمی کشور، محدودیت تردد‌های شبانه از ساعت ۹ شب به ساعت ۱۰ شب تغییر پیدا کرد.

حسین زادگان درباره تشدید محدودیت‌ها نیز افزود: در هفته دوم نوروز محدودیت‌های سختگیرانه تری برای رستوران‌ها اعمال و به زودی اطلاع رسانی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی