English

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

اجرای محدودیت‌های کرونایی در تعطیلات نوروزی مازندران

فرمانده انتظامی مازندران گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و آغاز تعطیلات نوروزی، محدودیت های کرونایی در طول ایام نوروز در سطح استان مازندران اجرا خواهد شد.

اجرای محدودیت‌های کرونایی در تعطیلات نوروزی مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سردار مرتضی میرزایی با اشاره به اینکه طبق شیوه نامه ها و تمهیداتی که ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت: از ورود خودرو‌های پلاک غیر بومی به شهر‌ها و مناطق نارنجی و قرمز ممانعت به عمل می آید.

وی با بیان اینکه خروج خودروها با پلاک غیر بومی از مناطق قرمز و نارنجی نیز ممنوع بوده است، ادامه داد: در همین راستا تردد خودروها از ساعت ۲۱ شب تا ۳ بامداد در تمامی مناطق قرمز، نارنجی و حتی زرد و آبی نیز ممنوع است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه هرگونه تغییر در زمینه تردد شبانه خودروها در مناطق زرد و آبی از طریق قرارگاه عملیاتی اطلاع رسانی خواهد شد، افزود: تأکید ما به مسافرانی که مازندران را به عنوان مقصد گردشگری خود برگزیده اند این است که از سفرهای غیرضروری در ایام نوروز به این استان خودداری کنند.

وی بیان کرد: برپایی چادر در بوستان ها، پارک‌ها و مراکز تفریحی و نیز اقامت در کمپ های جنگلی در تمامی شهر‌ها با رنگ قرمز، نارنجی، زرد و آبی ممنوع است.

میرزایی تأکید کرد: از تردد خودرو‌ها و سرنشینان آن‌ که تست کرونایی آنها مثبت باشد از سوی پلیس برابر گزارش دانشگاه علوم پزشکی ممانعت می شود و مسافرت این افراد در ایام قرنطینه ممنوع بوده و برای آنان جریمه تعیین می شود.

وی در پایان به مسئولان اجرایی در شهرستان‌های مازندران تأکید کرد تا از اسکان افراد در اماکن غیرمجاز که توسط قرارگاه عملیاتی تعیین می‌شود، خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه