English

به منظور افزایش ایمنی راه ها در نوروز :

۳۵۰ راهدار در جاده های مازندران مستقر می شوند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از اجرای عملیات گسترده ایمن سازی در سطح محورهای استان خبر داد و گفت: در آستانه فرا رسیدن سال نو، عملیات ایمن سازی محورهای این استان با شتابی مضاعف در دستور کار350 راهدار پر تلاش این استان قرار گرفت.

350 راهدار در جاده های مازندران مستقر می شوند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، عباسعلی نجفی با اشاره به اینکه راهداری را شغلی سخت و توأم با ایثار و فداکاری است و اظهار داشت: راهداران در ارتقای ایمنی راه ها و حفظ جان مسافران نقش بسزایی دارند.

وی ادامه داد: راهداران همواره با عملکرد خود نشان داده اند با خدمت رسانی نقش مؤثری در تأمین ایمنی و آسایش سفرهای هموطنان در طول راه‌های کشور داشته و در این مسیر حتی از بذل جان شیرین خود نیز دریغ نداشته اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ضمن تشریح اقدامات وسیع این اداره کل در زمینه ایمنی محورهای استان برای ایام سال نو تصریح کرد: پاکسازی ضربتی حریم راه ها، احیا و بازسازی علائم محورها به ویژه در محورهای مواصلاتی و راه های شریانی، اجرای عملیات لکه گیری رویه های آسفالتی جهت تسهیل در عبور و مرور، آشکار سازی نقاط پرحادثه، تسطیح و شانه سازی راه های اصلی و فرعی به ویژه در نقاط کوهستانی پر تردد، خط کشی، تعمیر و نگهداری روشنایی جاده ها بخشی از فعالیت های راهداری بوده که در آستانه سال جدید در دستور کار است.

وی درباره اقدامات شاخص این اداره کل در حوزه حمل و نقل در ایام نوروز گفت: کنترل و نظارت مستمر از ناوگان حمل و نقل عمومی، نظارت دقیق بر اجرای پروتکل های بهداشتی در پایانه های مسافری و باری، بازدید از مجتمع های خدمات رفاهی و نظارت بر فضای محیطی و روند کاری آنها نیز جز برنامه های کاری این اداره کل در ایام فصل بهار است.

نجفی در مورد تجهیز ماشین‌آلات و راهدارخانه‌ها جهت بهره برداری در این ایام عنوان کرد: 22 راهدارخانه برای ارائه خدمات به هموطنان تجهیز و آماده‌سازی شده و 350 راهدار برای نوروز امسال در آماده باش کامل به سر می‌برند.

وی بیان کرد: هماهنگی و تعامل با پیمانکاران بخش خصوصی جهت استفاده از ظرفیت ماشین آلات آنها در مواقع بحران مانند ریزش برداری، رانش برداری، سیل و... برقراری عبور و مرور ایمن، هماهنگی و تعامل با دستگاه های اجرایی از جمله نیروی انتظامی و پلیس راه، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و... جهت ارائه خدمات فوری و مطلوب و استفاده بهینه کاربران از راه و همچنین طراحی و نصب بنرهای فرهنگی با مضامین آموزشی و هشداردهنده در سطح راه های ارتباطی نیز از دیگر برنامه های این اداره کل در آستانه سال جدید است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدواریم در سال 1400 بتوانیم با همدلی و تعامل بیشتر و رعایت کلیه مقررات و قوانین توسط رانندگان عزیز شاهد سالی بدون حوادث رانندگی در کشور و استان عزیزمان باشیم.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه