English

پخش قسمت آخر «دورهمی» با حضور احسان علیخانی

قسمت آخر «دورهمی» با حضور احسان علیخانی،۳۰ اسفندماه پخش می‌شود.

پخش قسمت آخر «دورهمی» با حضور احسان علیخانی

به گزارش خبرگزاری موج، در سال‌های اخیر برنامه دورهمی پای ثابت برنامه‌های نوروزی بوده است، اما امسال از پخش «دورهمی» در نوروز خبری نیست.

احسانی مدیر شبکه نسیم درباره این موضوع گفت: عید نوروز ۱۴۰۰ «دورهمی» نداریم، اما قسمت پایانی فصل چهارم این برنامه تلویزیونی که به طور ویژه طراحی شده است، با حضور احسان علیخانی به عنوان مهمان این برنامه، شنبه ۳۰ اسفندماه مقارن با تحویل سال نو روی آنتن خواهد رفت. بنابراین بعد از سال تحویل، ویژه برنامه شبکه نسیم قسمت آخر و ویژه «دورهمی» خواهد بود.

مهران مدیری تاکنون دو بار مهمان برنامه‌های احسان علیخانی بوده، اما علیخانی در «دورهمی» گفت و گویی با مدیری نداشته است و اولین گفت‌وگوی علیخانی در قسمت آخر «دورهمی» خواهد بود.

علیخانی در برنامه‌های گفت و گو محور تلویزیون کمتر مهمان همکاران خود شده است. شاید بتوان گفت خندوانه آخرین برنامه‌ای بود که علیخانی در آن به عنوان مهمان با رامبدجوان گفت و گو کرد.

شنیده‌ها حاکی از این است که در برنامه آخر «دورهمی» نیز به نوعی علیخانی میزبان مدیری می‌شود و با این مجری و هنرمند مشهور گفت‌وگو می‌کند. این اولین بار است که در برنامه «دورهمی»، مهمان برنامه روی صندلی مهران مدیری می‌نشیند.

در این گفت و گو احسان علیخانی به مهران مدیری پیشنهاد کرده است تا به عنوان داور در فصل جدید «عصر جدید» حاضر شود. مهران مدیری هم در پاسخ گفته است با کمال میل ولی باید فکر کنم!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • علی

    اقا این برنامها برای رنگین شدن سفر نان خودشان است ،مثل خندوانه،رفت امریکا بچش اونجا بدنیا بیاره،مگه کسی به فکر ملت هست

    • سوپر مارکت صدف گوش فیلی

      اگر نمی خوای دورهمی را نگاه نکن ، ولی ما برنامه دورهمی را دوست داریم ، نمیشه به خاطر نظر عده ای آدمهای حسود ، بقیه مردم هم از دیدن برنامه دورهمی محروم بشن .

  • ناشناس

    نه خیلی بد میشه لطفا جابه جا نشین

  • ایلیا پسر ننه فاطمه

    سلام می خواستم به آقای احسان علیخانی بگم خوب کاری می کنی داورهای عصر جدید را عوض کردی ، چون دیگه خسته شده بودیم از حرفهای اشتباه بشیر حسینی .
    اگر آقای مدیری به عنوان داور نیامد عصر جدید خانمها فاطمه معتمد آریا و مرجانه گلچین و لیلی رشیدی و آقایان امیر حسین صدیق و پژمان بازغی گزینه های خوبی برای داوری عصر جدید هستند . سپاس

  • مژده

    چقدر صورت دختر رامبد جوان و نگار جواهریان شبیه دخترهای چینی و فیلیپینی است . آرزو می کنم همیشه خانم نگار جواهریان با همسرشان خو شبخت باشند . من خانم نگار جواهریان را دوست دارم . از وقتی که دورهمی پخش نمی شه افسردگی گرفتم ، کی دوباره دورهمی پخش می شه . شدم مژده دختر مرده از بس توی قرنطینه نشستم و نمی دانم چکار کنم .
    میشه خانم نگار عابدی و خانم فلور نظری و نورا هاشمی و مهین دخت مهیمن و رامبد شکرابی و حدیث فولادوند و ستاره اسکندری و سحر ولد بیگی و سحر جعفری جوزانی و روناک یونسی و پریسا بخت آور و مائده طهماسبی و سوگل طهماسبی و فریماه فرجامی و لیلا بلوکات و پوپک بسامی و بهرام رادان و نیلوفر پارسا و نیلوفر خوش خلق و محمد رضا گلزار و نیکی کریمی و پارسا پیروز فر و سروش گودرزی و هدیه تهرانی و خزر معصومی و پرویز پرستویی و پرستو صالحی و مهران غفوریان را به دورهمی دعوت کنید .

  • فرحاد

    من فرهاد هستم بیماری حاد و سختی دارم و برای همین بیماری خیلی بد و حاد اسم خودم را فرحاد گذاشتم . برایم دعا کنید حالم خوب بشه و سلامتی ام را به دست بیارم .
    همه دکترها گفتند بیماری ام حاد است اما امید به بهبودی هم دادند و اگر خوب شوم فیلم می سازم .
    اگر سری پنجم دورهمی درست شد خانم نگار عابدی و رامبد شکرابی و الناز شکردوست و مونا فرجاد و مرتضی ریحانی و شهره لرستانی و شهره سلطانی و بامیه لک و رضا رشید پوره و نرگس آبیار و رحیم نوروزی و رامین رحیمیان و لطف الله بهزاد و شقانق دهقان و لعیا منگنه و افسانه ناصری و پدرام شریفی و سحر دولتشاهی و سحر جعفری جوزانی و سحر ولد بیگی و ناصر هاشمی قرمزی و ایرج طهماسب در کلاه قرمزی و پرویز پرستویی و پرستو صالحی و پرستو گلستانی و سهیلا گلستانی و روناک یونسی و لیلا پایانی و نیکی کریمی و ساناز سماواتی و دانیال حکیمی و مریلا زارعی و مسانه مهاجر و نادر مشایخی و فاطمه معتمد آریا و اکبر عبدی و بهنوش بختیاری را نیز به برنامه خوب دورهمی دعوت کنید . ممنونم .

  • لیلا و حامد

    به نظر ما درست نیست به مهران مدیری و احسان علیخانی تهمت زد واقعا ما که چیزی نمی دونیم چرا بی خود آبروی آدمها را ببریم . آقای مدیری و علیخانی بهترین برنامه سازها هستند و آن ها همه مثل همه آدمهای دیگر دارند برنامه می سازند و فعالیت می کنند . حالا اگر کس دیگری یا موسسه دیگری خطا کرده چرا پای این دو نفر نوشته بشه .

  • نوید آشپز

    من نوید آشپز هستم و اسم تهیه غذایم هست فرشته آش رشته . آش های من خیلی خوشمزه است و همه جور غذا درست می کنم از ته چین مرغ تا باقالی پلو . من همه قسمتهای دورهمی را دیدم . من خیلی خیلی از بازی خانم ها الناز شاکر دوست و نگار جواهریان و باران کوثری و هدیه تهرانی و پگاه آهنگرانی و مریلا زارعی و هوتن شکیبا و ساعد سهیلی و مهران غفوریان و لیلا زارع خوشم میاد . خانمها الناز شاکردوست و هدیه تهرانی و ساعد سهیلی بهترین و قشنگترین و عالی ترین بازیگرها هستند .
    از آقای مدیری می خواهیم زود سری پنج دورهمی را درست کنند .

  • نوید آشپز

    من نوید آشپز هستم و اسم تهیه غذایم هست فرشته آش رشته . آش های من خیلی خوشمزه است و همه جور غذا درست می کنم از ته چین مرغ تا باقالی پلو و چلوکباب کوبیده .
    من همه قسمتهای دورهمی را دیدم . من خیلی خیلی از بازی خانم ها الناز شاکر دوست و نگار جواهریان و باران کوثری و هدیه تهرانی و پگاه آهنگرانی و مریلا زارعی و هوتن شکیبا و ساعد سهیلی و مهران غفوریان و لیلا زارع خوشم میاد . خانمها الناز شاکردوست و هدیه تهرانی و ساعد سهیلی بهترین و قشنگترین و عالی ترین بازیگرها هستند .
    از آقای مهران مدیری می خواهیم زود سری پنج دورهمی را درست کنند .

  • نوید آشپز


    من نوید آشپز هستم و اسم تهیه غذایم هست فرشته آش رشته . آش های من خیلی خوشمزه است و همه جور غذا درست می کنم از ته چین مرغ تا باقالی پلو و چلوکباب کوبیده و قورمه سبزی . من همه قسمتهای دورهمی را دیدم . من خیلی خیلی از بازی خانم ها الناز شاکر دوست و نگار جواهریان و باران کوثری و هدیه تهرانی و پگاه آهنگرانی و مریلا زارعی و هوتن شکیبا و ساعد سهیلی و مهران غفوریان و لیلا زارع خوشم میاد . خانمها الناز شاکردوست و هدیه تهرانی و ساعد سهیلی بهترین و قشنگترین و عالی ترین بازیگرها هستند .
    از آقای مدیری می خواهیم زود سری پنج دورهمی را درست کنند .

  • نوید آشپز


    من نوید آشپز هستم و اسم تهیه غذایم هست فرشته آش رشته .
    آش های من خیلی خوشمزه است و همه جور غذا درست می کنم از ته چین مرغ تا باقالی پلو و چلوکباب کوبیده و قورمه سبزی . من همه قسمتهای دورهمی را دیدم . من خیلی خیلی از بازی خانم ها الناز شاکر دوست و نگار جواهریان و باران کوثری و هدیه تهرانی و پگاه آهنگرانی و مریلا زارعی و هوتن شکیبا و ساعد سهیلی و مهران غفوریان و لیلا زارع خوشم میاد . خانمها الناز شاکردوست و هدیه تهرانی و ساعد سهیلی بهترین و قشنگترین و عالی ترین بازیگرها هستند .
    از آقای مدیری می خواهیم زود سری پنج دورهمی را درست کنند .

  • هلیا و فاطیما

    سری پنج دورهمی کی پخش می شه
    فرشته آش رشته بابام بزغاله کشته
    نوید آشپز ، کله بز توی دیگ گذاشته
    نوید آشپز ، کله پاچه بار گذاشته

  • هلیا و فاطیما

    سری پنج دورهمی کی پخش می شه ؟
    فرشته آش رشته بابام بزغاله کشته
    نوید آشپز ، کله بز توی دیگ گذاشته
    نوید آشپز ، کله پاچه بار گذاشته
    الناز شاکردوست و اکبر عبدی و پرویز پرستویی و نیکی کریمی و هوتن شکیبا و پارسا پیروز فر و محمدرضا گلزار و مصطفی زمانی و رضا عطاران و مهران مدیری و احسان علیخانی و ترانه علیدوستی و لیلا حاتمی و نورا هاشمی را خیلی دوست داریم .

  • ته دیگ ته مینه

    من تهمینه آشپز هستم . در ماه مبارک رمضان عبادتهایتان قبول باشد .
    سریالهای آچمز و ماه و پلنگ بد است و سریال لیسانسه ها و فوق لیسانسه ها بد است . خندوانه بد است . سریال قورباغه و ستایش بد است . سریال بچه مهندس و یک تکه زمین و شمعدانی بد است .
    سریال یاور بد است . سریال ترش و شیرین بد است . سریال احضار بد است . سریال مرضیه بد است .
    چرا آقای مدیری همش در مورد هیولا و دراکولا فیلم می سازه . از فیلم هیولا و دراکولا خوشم نیامد.
    از همه بدتر سریال آچمز است . سریال ستایش بد است .
    کاش آقای مدیری در رمضان ویژه برنامه دورهمی را می ساخت .

  • فروش عایق شقایق

    این مینا نامداری کیه که در مورد مرحومه آزاده نامداری نظر می ده ، آدمها برای عزیزشون که فوت شده غصه می خورند و عزا می گیرند و این ربطی به مرده پرستی نداره . خدا همه رفتگان را بیامرزه .
    می خواستم بگم که سری قبلی ( چهارم ) برنامه دورهمی خیلی خوب بود چرا آقای مدیری اونو عوض کرده و به شکل مسابقه درآورده .

  • رامین

    چرا شبکه نسیم و برنامه دورهمی از فروردین 97 بعد از 3 سال جوایز دوره دهم اول مارکت
    10 دستگاه خودرو بنز را نداده ؟ چطور میلیارد ها تومان پول از مشترکان گرفتند ولی هیچ ارگانی به این کلاه برداری رسیدگی نمیکند؟

  • رونا کرونا


    چه خبر خوبی که پیرمرد ۱۳۴ساله تبریزی واکسن کرونا تزریق کرد. عالیه
    مادربزرگ مونا هم زد واکسن کرونا

  • مونا رونا کرونا


    چه خبر خوبی که پیرمرد ۱۳۴ساله تبریزی واکسن کرونا تزریق کرد. عالیه
    مادربزرگ مونا هم زد واکسن کرونا

  • سر آشپز آناهیتا

    من آناهیتا آشپز هستم ، قبلا شیشه مغازه ها و بوتیکها را تمیز می کردم و ترشی و کشک و کیک و دوغ و شیرینی و بامیه و غذا درست می کردم و می فر وختم و زنی هستم که مثل مرد کار می کند .
    از آقای مدیری خواهش می کنم ، آناهیتا نعمتی و آناهیتا افشار و آناهیتا زمانیان و آناهیتا صادقی و الناز شکر دوست و مریم کاویانی و روناک یونسی و کتایون امیر ابراهیمی و پارسا پیروز فر و کیسان دیباج و نیلوفر خوش خلق و امین تارخ و نگار عابدی و رامبد شکرآبی و صابر ابر و فقیه سلطانی و مارال فرجاد و بهرام رادان و باران کوثری و رضا رشیدپوره و پوریا پوره سرخ و دانیال حکیمی و بامیه لک و رامبد جوان و لادن مستوفی و محمدرضا گلزار و بهرام رادان و مینا ساداتی و روناک یونسی و مریم کاویانی و فاطیما گودرزی و فاطمه معتمد آریا و لیلا بلوکات و سحر دولتشاهی و سحر طهموری و ثریا قاسمی و ارسلان قاسمی و سروش گودرزی و الهام کردا و الهام پاوه نژاد و مایده طهماسبی و عرفان طهماسبی و ناصر طهماسب و سوگل طهماسبی و مریم بوبانی و کتایون ریاحی و همایون ارشادی و کارن همایون فر را به برنامه خوب دورهمی دعوت کند . ممنون

  • سر آشپز آناهیتا

    من آناهیتا آشپز هستم ، قبلا شیشه مغازه ها و بوتیکها را تمیز می کردم و ترشی و کشک و کیک و دوغ و شیرینی و بامیه و غذا درست می کردم و می فر وختم و زنی هستم که مثل مرد کار می کند .
    از آقای مدیری خواهش می کنم ، آناهیتا نعمتی و آناهیتا افشار و آناهیتا زمانیان و آناهیتا صادقی و الناز شکر دوست و مریم کاویانی و روناک یونسی و کتایون امیر ابراهیمی و پارسا پیروز فر و کیسان دیباج و نیلوفر خوش خلق و امین تارخ و نگار عابدی و رامبد شکرآبی و صابر ابر و فقیه سلطانی و مارال فرجاد و بهرام رادان و باران کوثری و رضا رشیدپوره و پوریا پوره سرخ و دانیال حکیمی و بامیه لک و رامبد جوان و لادن مستوفی و محمدرضا گلزار و بهرام رادان و مینا ساداتی و روناک یونسی و مریم کاویانی و فاطیما گودرزی و فاطمه معتمد آریا و لیلا بلوکات و سحر دولتشاهی و سحر طهموری و ثریا قاسمی و ارسلان قاسمی و سروش گودرزی و الهام کردا و الهام پاوه نژاد و مایده طهماسبی و عرفان طهماسبی و ناصر طهماسب و سوگل طهماسبی و مریم بوبانی و کتایون ریاحی و همایون ارشادی و کارن همایون فر را به برنامه خوب دورهمی دعوت کند .

  • فرهاد

    من فرهاد هستم بیماری حاد دارم و برای همین اسم خودم را فرحاد گذاشتم . برایم دعا کنید خوب شوم دکترها امید بهبودی دادند . اگر خوب شوم کار هنری انجام می دهم .
    از صدای حمید هیراد و همایون شجریان خوشم می آید . آهنگ اهدایی وحید تاج برای زنده یاد محمد رضا شجریان خیلی عالی است . علی زند وکیلی را هم دوست دارم .

  • مش قوربان

    من از بازی الناز شاکر دوست و ترانه علیدوستی و صابر ابر و مهران رجبی و بهنوش بختیاری و فرشته صدر عرفایی و شبنم مقدمی و فاطیما بهار مست و پارسا پیروز فر و نیلوفر پارسا و مریم کاویانی و مریلا زارعی و ماهور الوند و مونا کرمی و ریما رامین فر و نوید محمد زاده و فاطمه گودرزی و المیرا دهقانی و اندیشه فولادوند و مینا ساداتی و نازنین بیاتی و نگار عابدی و مهسا کرامتی و پرویز پرستویی و پرستو گلستانی و سهیلا گلستانی و حدیث فولادوند و پژمان بازغی خوشم می آید .

  • شاهرخ

    یک تیزر به اسم روایت ماندگار توی تلویزیون پخش می شه خیلی بد است بازی زن توی آن خیلی افتضاح است . بازی بچه ها هم بد است .

  • شاهرخ

    من شاه رخ هستم و یک تیزر به اسم روایت ماندگار توی تلویزیون پخش می شه خیلی بد است بازی زن توی آن خیلی افتضاح است . بازی بچه ها هم بد است .

  • علاء علو

    پیر مردی 83 ساله هستم نوبت اول واکس ضد کرونا زدم گفتند برای بار دوم خودمان بهت می گوییم کی بیا کاش سر موقع واکسنم نوبت دومم را بزنند .

  • حسین پور

    سلام . حسین پور شوینده سرویس بهداشتی و خدمتکار شرکت مهندسی هستم ، سوالی داشتم ، پدرم را بردم واکسن ضد کرونا زد ، چند روز دیگه نوبت دوم واکسنشه که گفتند بعد از 28 روز بیاد . اما می گن واکسن ها فعلا تمام شده می خواستم بپرسم نوبت دوم واکسن زدن ضد کرونا کی شروع می شه و از 28 روز وقفه بین دو واکسن زدن بیشتر بشه مشکلی پیش نمیاد ؟؟؟؟

  • بهمنی

    سلام من بهمنی هستم . آقای مدیری از شما می خوام که از بازیگرها و هنرمندان هم در مسابقه دورهمی جدید استفاده کنید برنامه تون جالبتر می شه .
    بهمنی زمخت مثل سیب زمینی

  • بهمنی

    سلام من بهمنی هستم بعد از این که واکسن کرونا زدم میام توی مسابقه دورهمی با له ول چهار شرکت می کنم . آقای مدیری از شما می خوام که از بازیگرها و هنرمندان هم در مسابقه دورهمی جدید استفاده کنید برنامه تون جالبتر می شه .
    بهمنی زمخت مثل سیب زمینی

  • مژده

    سلام . امروز تولد الناز شاکردوست است . کاش الناز شاکردوست در میدان هفت تیر ، جشن تولد می گرفت . چون متولد هفت تیر است و این شوخی کادوی جشن تولد الناز جان است . تولدت مبارک الناز . امیدوارم سالیان سال زنده باشی و فیلم های خوب بازی کنی .
    منم مژده دیگه نیستم مرده چون مدیری مسابقه درست کرده

  • سمیه

    من متولد ماه تیر هستم ، چون ماه تیر نماد سرطان و سمبل خرچنگ است هر وقت روز تولدم در تیر می رسه ، خواب می بینم که سرطان گرفتم و خرچنگها به من حمله کردند . برای جشن تولد دوستانم برام کیک خرچنگ می آورند . چکار کنم آقای مدیری از خرچنگهای تیر ماه می ترسم.

  • سمیه

    من متولد ماه تیر هستم ، چون ماه تیر نماد سرطان و سمبل خرچنگ است هر وقت روز تولدم در تیر می رسه ، خواب می بینم که سرطان گرفتم و خرچنگها به من حمله کردند . برای جشن تولد دوستانم برام کیک خرچنگ می آورند . چکار کنم آقای مدیری از خرچنگهای تیر ماه می ترسم .

  • ترانه

    تولدتون در روز هشت تیر مبارک آقای منوچهر آذری
    از آقای مدیری خواهش می کنم آقای منوچهر آذری را به برنامه دورهمی دعوت کنند .
    و خانمها لیندا کیانی و گلاره عباسی و ستاره پسیانی و شبنم قلی خانی و نیکی مظفری را به مسابقه عالی دورهمی دعوت کنند برای شرکت در مسابقه . ممنون . ممنون

  • امیر حسین

    سلام بر مهران عزیزم
    مهران جان هر طوری که می خواهی مسابقه دورهمی را اجرا کن و با شرکت کننده ها راحت باش و همین کار شما را بهترین برنامه ساز و مجری کرده ، چون با قلب پاکت کار می کنی و از اعماق درونت کارت را به بهترین صورت انجام می دهی و به قول شاعر بزرگ حضرت مولانا
    هيچ آدابي و ترتيبي مجو هرچه مي خواهد دل تنگت بگو

  • امیر حسین

    سلام بر مهران عزیزم
    مهران جان هر طوری که می خواهی مسابقه دورهمی را اجرا کن و با شرکت کننده ها راحت باش و همین کار شما را بهترین برنامه ساز و مجری کرده ، چون با قلب پاکت کار می کنی و از اعماق درونت کارت را به بهترین صورت انجام می دهی و به قول شاعر بزرگ حضرت مولانا
    هيچ آدابي و ترتيبي مجو هر چه مي خواهد دل تنگت بگو

  • فرحاد با بیماری حاد

    فرهاد هستم بیماری حاد دارم برام دعا کنید حالم خوب بشه . ویروس رونا کرونا کی برای همیشه نابود میشه که ما راحت بشیم از دست این سیروس ها . برنامه دورهمی سری چهارم را بیشتر دوست دارم با همون دکوری که داشت .

  • فرحاد با بیماری حاد

    فرهاد هستم بیماری حاد دارم برام دعا کنید حالم خوب بشه . ویروس رونا کرونا کی برای همیشه نابود میشه که ما راحت بشیم از دست این سیروس ها . برنامه دورهمی سری چهارم را بیشتر دوست دارم با همون دکوری که داشت . از آقای مدیری می خواهم ورزشکاران را هم به مسابقه دورهمی دعوت کنید مثلا آقای علیرضا بیرانوند و مهدی طارمی و علی کریمی و سردار آزمون .

  • خلبان

    ویروس کرونای هندی چه ربطی به هواپیمایی دلتا دارد ؟

  • پرستو خواهر ارسطو

    سلام آقای مدیری می خواستم بگم مردم در زمان گالیله فکر می کردند زمین مثل مربع مسطح است و این گالیله بود کشف کرد که زمین کروی شکل است . از شما عاجزانه خواهش می کنم خانم لیندا کیانی ، نیکی مظفری ، شبنم قلی خانی ، فاطیما بهار مست ، سیما تیراندازی ، نیما شعبان نژاد و المیرا دهقانی را به مسابقه دورهمی دعوت کنید. ممنون و تشکر

  • سوپر مارکت صدف گوش فیلی

    ما برنامه دورهمی را دوست داریم ، نمیشه به خاطر نظر عده ای آدمهای حسود ، بقیه مردم هم از دیدن برنامه دورهمی محروم بشن .

  • اصخری

    سلام آیا می شود من بیایم مسابقه دورهمی برنده بشوم جایزه بگیرم و به من هم موبایل بدهید . من موبایل می خواهم . من آیا می توانم با کمک در مسابقه دورهمی برنده شوم و به من موبایل جایزه بدهید . من به موبایل احتیاج دارم . در مسابقه دورهمی به من موبایل جایزه بدهید .

  • درمان زانو زانا

    درمان درد زانو زانا با زالو برای تورم زانو و مفصل
    آقای مدیری خواهش می کنیم ، ورزشکاران را به مسابقه دورهمی دعوت کنید .

  • نگین باباغوری

    سلام علیکم . دوست دارم سری چهارم دورهمی باز ساخته بشه . اگر از ورزشکاران در مسابقه دورهمی دعوت بشه خیلی خوب میشه . به نظرم مسابقه دورهمی خیلی مفید است اما خندوانه بدون جناب خان فایده ای نداره.

  • نگین باباغوری

    قیافه روژین رحیمی طهرانی خیلی شبیه مهناز افشار است . گویا بازیگر جدید است . دوست دارم روژین رحیمی طهرانی را به مسابقه دورهمی دعوت کنید . ممنون

  • اصخری

    در مسابقه دورهمی مایکرویفر هم جایزه می دهند . آیا جایزه می دهند آن وقت من بیایم تلوزیون در مسابقه دورهمی جایزه می دهند .

  • مهناز و مردک

    قیافه مریم معصومی شبیه الهام حمیدی است .
    از آقای مدیری التماس می کنم که خانمها مریم امیر جلالی و مریم بوبانی و مریم سرمدی و مریم معصوم زاده و مریم فیروزی و مریم شیرزاد و مریم بخشی و مریم سلطانی و مریم کاویانی و مریم سعادت را در مسابقه ای جداگانه دورهمی به عنوان شرکت کننده دعوت کنید تا بیننده ها خوشحال شوند . ممنون

  • الوین بودم در اوین

    سلام . به خاطر مشکل و شکایت مالی به زندان افتادم ولی بالاخره آزاد شدم و خیلی خوشحالم که باز هم پیش خانواده ام برگشتم . می خواستم بگم دعا کنید مهران مدیری زود بیماری کرونایش برطرف شود و از بیمارستان مرخص شود و دوباره به مسابقه دورهمی برگردد .

  • کامی

    رامبز جوان و مهران مدیری هر دو کرونا گرفتند . دعا کنید هر دو حالشان خوب شود و از بیمارستان بیرون بیایند .

  • المیرا و دانیل ( دانیال )

    سلام . این سری جدید خندوانه خیلی بهتر از سری های قبل است ، لطفا به همین منوال برنامه خندوانه را ادامه دهید ، چون حضور جناب خان بیشتر شده با شوخی های بامزه و جالبش خیلی کیفیت برنامه عالی تر و بهتر شده است و اگر این شوخی ها بیشتر شود بهتر است و ما جناب خان را خیلی دوست داریم . 28 / 8 / 1400 ، بیست و هشت آبان .
    از آقای رامبد جوان می خواهیم که احمد نجفی و خیام وقار و پرویز پرستویی و سیاوش خیرابی و مهدی سلوکی و پوریا پور سرخ و نیکی کریمی و نفیسه روشن و سحر قریشی و سحر ولد بیگی و دیبا زاهدی و باران کوثری و ویدا جوان و الناز حبیبی و شقایق فراهانی و نیلوفر پارسا و فاطمه گودرزی و سروش گودرزی و رامبد شکرابی و حدیث فولادوند و حدیث میرامینی و الهام طهوری را حتما به عنوان مهمان به مسابقه و برنامه خوب خندوانه دعوت کنید . خیلی سپاسگزاریم .

  • رعنا

    خانم آشا محرابی به نظر من شاگرد سمندریان بودن افتخاری ندارد و سمندریان با باد کردن امثال رامبد جوان بزرگ نخواهند شد ، خانم آشا محرابی مرا ببخشید من فقط نظرم را گفتم .

  • azkir

    سلام خواهش دارم که مسابقه را شروع کنید . من مسابقه می خواهم.

  • شهاب

    صورت الهام طهوری و الهام حمیدی و بهار بهار مست خیلی شبیه هم هستند .من همیشه این سه نفر را به دلیل شباهت خیلی زیاد به هم با هم اشتباه می گیرم . یکبار الهام طهوری را با الهام حمیدی اشتباه گرفتم و چهار بار الهام حمیدی را به بهار بهار مست اشتباه گرفتم و دو بار الهام طهوری را با بهار بهار مست اشتباه گرفتم و یکبار الهام طهوری را با الهام حمیدی اشتباه گرفتم .

  • نفس

    سلام جناب آقای مهران مدیری فوت مادر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت می گویم ، از دست دادن مادر خیلی سخت است خدا بهتون صبر بده . خیلی ناراحت شدم . روحش شاد .

  • آوید

    آقای مهران مدیری عزیز ، وقتی خبر فوت مادرتان را شنیدم ، دانستم که مرگ مادر ، لبخند را از لبانتان می گیرد . مادر چقدر درد کشیدی ، مادر حالا که رفتی بیشتر دوستت دارم ، مادر چه کنم با یاد روزهایی که بودی کاش باز هم بودی مادر دوستت دارم. تسلیت می گویم آقای مدیری ، من و همه مردم را در غم خود شریک بدان . خدا مادر مهربانتان را بیامرزد . مادرتان پیش پدرتان رفت . روحش قرین رحمت الهی و روح همه رفتگانت شاد باشد .

  • سرلک و پالک

    از رامبد جوان می خواهیم که نازنین کیوانی ، نازنین فراهانی ، شقایق فراهانی ، فرشته حسینی ، لعیا زنگنه ، محمد رضا غفارری ، مریم معصومی ، الناز شکردوست ، رامبد شکرآبی ، نگار عابدی ، علی مصفا ، پارسا پیروزفر ، نرگس آبیار ، فرهاد اصلانی بازیگر سریال کیف انگلیسی ، فرشته صدر عرفایی و رامین حیدریان و نیوشا ضیغمی و مارال فرجاد و محراب قاسم خانی و نفیسه روشن را به برنامه خوب خندوانه دعوت کنید .

  • زانا زالو

    در زمان قدیم بعضی از بیماریها بودندکه با زالو مداوا می شدند . اماحالا همه ترجیح می دهند با قرص یا تزریق بیماریهایشان توسط دکتر مداوا شود .

  • ترانه و طاها

    اصلا خوشمان نیامد این محمدرضا آمد جای روزبه حصاری را در سریال بچه مهندس گرفت ، صورت محمدرضا رهبری و بازی اش مناسب نقش جواد در سریال بچه مهندس نیست ، کاش خود روزبه حصاری نقش جواد جوادی را ادامه می داد . بازی اون زنه خدمتکار مسن با لهجه شمالی توی خانه مهر هم خیلی بد است .

  • تهیه غذای آشا آش کشک

    سلام من تهیه غذا دارم و غذا درست می کنم انواع آش های خوشمزه درست می کنم ، آش سیرابی ، آش آلو ، آش کشک و خورشت آلو خیلی خوشمزه درست می کنم ، سبزی قورمه خوشمزه هم درست می کنم . می خواستم از آقای رامبد جوان تقاضا کنم که مهتاب کرامتی و لعیا منگنه و الهام طهوری و مریم شیرازی و پاشا رستمی و سوگل طهماسبی و پارسا پیروز فر و محمدرضا گلزار و صابر ابر و سامیه لک و الناز شاکردوست و الناز مافی و نازنین فراهانی و نازنین بیات و سحر ولدبیگی و تانیا جوهری و ستاره اسکندری و نوید محمدزاده و رامین رحیمیان را به برنامه و مسابقه خندوانه دعوت کنید . خیلی ممنون

  • ایلناز از آذربایجان

    محمدرضا رهبری اصلا بازیگری بلد نیست وخیلی توی سریال بچه مهندس بد بازی می کنه ، توی سریال بچه مهندس ، یونا تدین چهارساله و مانی رحمانی 14 ساله از محمدرضا رهبری خیلی بهتر ایفای نقش کردند .

  • نفس

    من شعری سروده ام برای برنامه خندوانه
    منم منم نفس هستم بیچاره در قفس
    اما می شوم پر توان وقتی می آیی آقای جوان
    همیشه باشی پاینده همیشه باشی سرزنده

  • غفار

    صورت لیلا اوتادی خیلی شبیه صورت لیلا بلوکات است . من فوق لیسانس مدیریت دارم و به این رشته علاقه ندارم و فقط این رشته در دانشگاه قبول شدم . جراحی هم کار ظریفی است و خانم اوتادی نمی توانند جراح شوند .
    یک شعر برای خانم لیلا اوتادی گفتم :
    کار خوبی کردی ای اوتادی که کمک کردی به معتادی

  • سیما

    سلام از وزارت و فرهنگ ارشاد می خواهم به سریالها و فیلمهایی که زبان و موسیقی و فرهنگ اقوام ایرانی را به بهانه طنز به تمسخر می گیرند مجوز ندهد . از وقتی که سعید آقاخانی سریال نون خ را ساخت و در آن لهجه و فرهنگ کردی را با طنز فوق العاده زشت و سخیف و کثیف به تمسخر گرفت . همه از جمله علیرضا مسعودی با ساختن سریال زشت نوروز رنگی یاد گرفتند این کار تخریبگرانه را انجام دهند . در سریال نوروز رنگی هم لهجه ترکی و هم یزدی و هم کردی و حتی فرهنگ زورخانه ای به تمسخر گرفته شده و حتی به فرهنگ زورخانه ای هم رحم نکردند و علیرضا مسعودی همه کار کرده تا فرهنگ و لباس و لهجه اقوام ایرانی را تحقیر کند و مثلا این طوری مردم را بخنداند و آبروی فرهنگ ایران را جلوی چشم دوستان خارجی من بردند . علیرضا مسعودی و سعید آقاخانی عقل ندارند و نمی دانند که اگر خارجیهای مقیم ایران این سریالهای مزخرف را ببینند چه فکری پیش خودشان در مورد فرهنگ ما می کنند . اینها خودشان فرهنگ خودشان را مسخره می کنند. من هیچ وقت سعید آقاخانی و علیرضا مسعودی را به خاطر این که این سریالهای مزخرف را ساختند و فرهنگ کشورم را مسخره کردند نمی بخشم.

  • پوره پوریا رستوران

    از آقای علیمردانی می خواهیم سعیده عرب و پوریا عرب و فریبرز عرب نیا و ابوالفضل پور عرب و مینا ساداتی و لعیا منگنه و جهانگیر الماسی و نگار عابدی و مهسا کرامتی و شهرزاد کمال زاده را به برنامه چهل تیکه دعوت کنید.

  • یاسر العربی

    فیلم علیزنانی را چه کسی ساخته است . از آقای رامبد جوان خواهش دارم که سارا خوینی ها و سارا بهرامی و هستی مهدوی فر و نوشین مردانی و بهاره افشاری و سمیرا برادری و بهاره رهنما و فرناز رهنما و فرشته حسینی و شقایق فراهانی و شهاب حسینی و نازنین بیاتی و گلاره عباسی و محمدرضا خسروی و محیا اسناوندی و الناز شاکردوست و سارا مطلق و نیکی کریمی و گلناز لبخنده و ماهایا پطروسیان و آناهیتا اقبال نژاد و سارا عبداللهی و مریم شیرازی و سحر جعفری جوزانی و امیر جعفری و نوشین داودی و بهنوش طباطبایی و مهتاب کرامتی و سولماز غنی و سمیرا مردانی و نازیلا داود و شیلا خداداد و خداداد عزیزی و داود موثقی و مریلا زارعی و شهرزاد کمال زاده را به برنامه خیلی عالی خندوانه دعوت کنید .

  • هامون و آمون

    مسابقه کی شروع می شود . مسابقه دورهمی شروع می شود .

  • فروش نیسان احسان

    من از موسیقی های کارن همایون فر خوشم نمی آید . ولی از صدای همایون شجریان خوشم می آید . کاش به جای کارن همایون فر ، آقای همایون شجریان داور عصر جدید می شدند .

  • دکتر

    «آنیساکیاسیس» یک بیماری انگلی است که در اثر هجوم «کرم آنیساکید» به معده و روده منتقل می‌شود. عفونت ناشی از این انگل‌ها در انسان، در اثر هضم ماهی‌های آلوده، خام یا نیم پخته و مرکب به وجود می‌آید.

  • منتقد

    سلام مهران مدیری شما در نقش فوق تخصص روان شناسی ازدواج یک کار طنز انجام دادید که فوق العاده عالی و بی نظیر بود . موفقیت شما در انجام این نوع کارهای طنز است و اگر می خواهید در کار طنز ماندگار شوید ، شروع کنید به ساختن 50 قسمت دیگر کار طنز در نقش دکتر مشاور در امور زناشویی . حتما این کار را ادامه دهید شک نکنید که استعداد شما در انجام این قبیل کارهاست . از همین فردا شروع کنید به ساختن تا دیر نشده چون شما خودتان هم نمی دانستید در این نوع کارها استعداد دارید .

  • شنوایان



    سلام . ما از سازمان صدا و سیما خواهش می کنیم شبکه های افراد شنوا و ناشنوا را از هم جدا کنید چون افراد ناشنوا اقلیت جامعه هستند و بهتره شبکه های مخصوص خودشان داشته باشند تا برنامه ها با زبان ایما و اشاره یا زیرنویس برایشان ترجمه شوند. ولی این که شما یک زن یا مرد را گوشه راست یا چپ تصویر می گذارید تا با دو دست که در یک دقیقه هزار بار به سمت چپ و راست و بالا و پایین پرتاب می شود تا روی صفحه تلویزیون ، صداها را برای ناشنوایان ترجمه کند باعث نابودی آرامش و تمرکز و لذت افراد شنوا می شود و تصویر را زشت و ناخوشایند و شلوغ و شلخته می کند . چون تلویزیون یک هنر بصری است و فقط ملاک این نیست که جملات فهمیده شوند و باید چهارچوب تصویر در اختیار شخص سازنده یا کارگردان و بیننده شنوا برنامه باشد و شاید کارگردان یا بیننده شنوای برنامه خوشش نیاید یک زن یا مرد گوشه تصویرش گذاشته شود و تند تند دستهایش را به همه سمت تکان دهد و به لحاظ اصول لذت بصری حقش ضایع شود . و نباید 75 میلیون شنوا قربانی 5 میلیون ناشنوا شوند و بهترین راه برای این که هم شنوایان و هم ناشنوایان به خواسته شان برسند این است که شبکه های افراد ناشنوا از شنوا جدا شوند و افراد ناشنوا شبکه های مخصوص خود داشته باشند . این جوری هم افراد شنوا از فیلمها و برنامه ها ی تلویزیونی لذت می برند و هم افراد ناشنوا راحت برنامه هایشان را در شبکه های خودشان نگاه می کنند .

  • ژله ژاله

    ژله برای سلامتی مضر و بد است و سرطان زا است و چربی خون را بالا می برد و مرض قند ایجاد می کند . مگر ژله هایی که ما با مواد طبیعی درست می کنیم . انواع ژله ، ژله ساده ، ژله نیمرو ، ژله هندوانه ، ژله نسکافه ای ، ژله کیوی ، ژله ژاله ای درست شده و تزئین شده با ژاله . ژله را با مواد طبیعی درست می کنیم که ضرر نداشته باشد .

  • حدیث

    آهنگ ژتوم را خیلی دوست دارم . خیلی موسیقی و شعرش قشنگه و خواننده اش خیلی زیبا و آسمانی و بی نظیر می خواند .

  • حدیث

    آهنگ ژتوم را خیلی دوست دارم . خیلی موسیقی و شعرش قشنگه و خواننده اش خیلی زیبا و آسمانی و بی نظیر می خواند .

  • کارو

    آهنگ ژوتم با خوانندگی عالی و تکرار نشدنی و زیبای زن . یکی از شاهکارهای جهانی به لحاظ زیبایی شعر و نوا و موسیقی.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه