English

حجت الاسلام والمسلمین نقدعلی:

تکمیل پروژه های نیمه کاره ورزشی در خمینی شهر

نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تکمیل پروژه های نیمه کاره ورزشی می تواند بخشی از کمبود سرانه فضای ورزشی را رفع کند.

تکمیل پروژه های نیمه کاره ورزشی در خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی نقد علی در جلسه هم اندیشی و بیان مشکلات هیات های ورزشی در جمع روسای هیات های ورزشی گفت: باتوجه به اینکه در قرآن کریم قوت جسمانی از نعمت های خداوند محسوب می شود و رسیدن به کمال انسانی نیاز به قوت جسمانی وارد این نتیجه حاصل می شود که ،جامعه ورزشی از اثر گذارترین نهاد در کشور است.

وی افزود: مباحث ورزشی برای نماینده شهرستان از اهمیت خاصی برخوردار است و پیگیر  مشکلات جامعه ورزش شهرستان هستیم.

حجت الاسلام نقدعلی از کمبود سرانه ورزشی در شهرستان خیرخواهانه کرد: کمبود سرانه ورزشی از اهمیت بالایی در مباحث مطرح شده ورزشی می باشد و امید است با رایزنی‌هایی که صورت پذیرفته قسمتی از کمبود سرانه فضای ورزشی حل شود.

این مقام مسئول بیان کرد: در شهر خمینی پروژه های نیمه کاره ای وجود دارد که می توان با  ظرفیت بالای شهرستان و امکاناتی که وجود دارد این پروژه ها را  به بهره  برداری رساند، سالن سه هزار نفره از پروژه هایی  است که اعتبارات آن توسط وزیر ورزش و جوانان  تخصیص یافته و با پیگیری ساخت آن محقق می شود.

وی تصریح کرد: شهرستان خمینی شهر از ظرفیت و پتانسیل بسیاری در تمام رشته ها داراست و مسئولان سیاسی و اجرایی شهرستان نقش مهمی در این امر ایفا می کنند.

حجت الاسلام نقدعلی به برون سپاری اماکن ورزشی اشاره و گفت: از معضلات شهرستان برون سپاری اماکن ورزشی است که واگذاری آن به دیگر بخش ها موجب ناراحتی انسان می شود.

سیاست گذاری در سطح شهر بعد از نماینده با حضور اعضای شورای اسلامی شهر است و حضور یک مسئول ورزشی در این مجموعه می تواند در زمینه ورزشی اثرگذار باشد ، در عرصه ورزش فردی با روحیه را می طلبد که توانایی فعالیت  در عرصه ورزش را داشته باشد.

 حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی نقدعلی در پایان خاطر نشان کرد: هیات های ورزشی در بحث دریافت کد اقتصادی باید این مساله مد نظر باشد که هیات های ورزشی از استقلال مالی برخوردار نیستند و امید است بتوانیم در یک چهار چوب اساسی ، کمکی به هیات های ورزشی ارائه دهیم.

حجت الاسلام نقدعلی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • روشن

    خبر گزاری موج چرا کامنت ها را منتشر نمیکنید اگر شما هدفتان اگهی واطلاع رسانی است باید دو سوعه باشه نه فقط یک طرفه نباشد،کمک به حل مشکلات و معضلات باشه با تشکر و خدا قوت

  • روشن

    لطفا نسبت به رفع مشکل ورزشگاه طالقانی رهنان که چند سالی است بین اداره ورزش و جوانان و اداره اوقاف بلاتکلیف مانده است رسیدگی کنید.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه