English

ایرج عطایی خبر داد:

حضور ۷ کاراته کار اردبیلی در اردوهای تیم ملی

دبیر هیات کاراته استان اردبیل گفت: در حال حاضر ۷ تن از کاراته‌کاران استان اردبیل در اردوهای تیم ملی حضور دارند.

حضور 7 کاراته کار اردبیلی در اردوهای تیم ملی

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ایرج عطایی ، دبیر هیات کاراته استان اردبیل در مراسم تجلیل از مدال‌آوران مسابقات کشوری گفت: تعداد ۵ هزار و ۷۲۳ نفر کاراته کار در استان اردبیل فعالیت دارند و نزدیک ۴۵ داور رسمی فدراسیون در استان مشغول به فعالیت هستند.

وی افزود: علی‌رغم محدودیت‌های به وجود آمده به‌دلیل شیوع بیماری کرونا، کلاس‌های داوری در 2 بخش بانوان و آقایان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و از اواخر فروردین‌ماه نیز این کلاس‌ها در بخش آزاد کاراته آغاز می‌شود.

رئیس هیات کاراته شهرستان اردبیل نیز در این مراسم اظهار کرد: سلامت‌محوری از شاخصه‌های اصلی توسعه هر جامعه‌ای بوده و ورزش و توجه به آن نیز نقش پررنگ‌تری در سلامتی جامعه دارد و از این رو جامعه سالم نیازمند توجه ویژه به ورزش بوده و باید تمامی مسؤولان در راستای توسعه ورزش در استان و هم‌چنین هدایت جوانان به سمت ورزش تلاش و اهتمام بیشتری داشته باشند.

بهروز قربانی افزود: توسعه ورزش در جامعه سبب جلوگیری از بزهکاری، کاهش آسیب‌های اجتماعی و هم‌چنین ایجاد نشاط و شادابی در بین جوانان شده و همین امر سبب توسعه جامعه از هر بعدی خواهد شد و از این رو باید به نحو شایسته به امر ورزش پرداخته و در راستای حل مشکلات ورزشکاران قدم‌های اساسی برداشت.

وی تصریح کرد: رشته ورزشی کاراته به ۲ بخش تیم کنترلی و تیم آزاد تقسیم‌بندی می‌شود که متاسفانه مسؤولان استانی بیشتر حمایت خود را فقط معطوف تیم کنترلی کرده‌اند و در حالی‌که تیم کاراته اردبیل در رشته آزاد بدون حمایت مالی و معنوی از سوی مسؤولان در مسابقات کشور شرکت کرده و در نهایت مقام سوم را کسب کردند.

رئیس هیات کاراته شهرستان اردبیل گفت: در حال حاضر یک هزار و ۸۰۰ نفر کاراته‌کار در شهرستان اردبیل فعالیت می‌کنند که از این تعداد یک هزار و ۴۰۰ ورزشکار در بخش آزاد و مابقی در بخش کنترلی هستند و امیدواریم که مسؤولان ورزشی استان اردبیل توجه جدی به این مقوله داشته و در حمایت از تیم‌های ورزشی و جوانان فعال و باانگیزه در این رشته‌های ورزشی اهتمام بیشتری داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی