English

حمزه احمدی :

جنوب کرمان پایلوت اجرای طرح بادشکن بیولوژیک اطراف مزارع است

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان یادآور شد: اجرای بادشکن بیولوژیک، مزرعه را از طوفان و شن در امان می دارد و ثمر بخشی محصول را بهبود می بخشد.

جنوب کرمان پایلوت اجرای طرح بادشکن بیولوژیک اطراف مزارع است

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، حمزه احمدی، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب استان کرمان در نشست خبری با اشاره به موقعیت منطقه جنوب استان افزود: این منطقه قطب کشاورزی است و ظرفیت بسیار بالایی برای اجرای طرح بادشکن بیولوژیک اطراف مزارع و زراعت چوب دارد و نیاز است مزایا و فواید اجرای این طرح ها برای کشاورز بطور کامل تشریح و اطلاع رسانی شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان با اشاره به اینکه جنوب کرمان به عنوان پایلوت اجرای طرح بادشکن بیولوژیک اطراف مزارع معرفی شده است، یادآور شد: اجرای بادشکن بیولوژیک، مزرعه را از طوفان و شن در امان می دارد و ثمر بخشی محصول را بهبود می بخشد.

احمدی در ادامه با تاکید بر اینکه وقتی اراضی ملی رفع تصرف یا خلع ید می شود نباید رها شود، گفت: ما بعنوان حافظان این انفال بایستی با جدیت و قدرت مانع هر گونه تصرف در اراضی ملی شویم و اگر گزارشی مبنی بر تصرف اراضی ملی دریافت می شود در کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی و اقدامات قانونی جهت رفع تصرف صورت پذیرد.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به آئین چهارشنبه سوری خواستار آماده باش نیروهای یگان حفاظت این اداره کل جهت جلوگیری و اطفاء هرگونه آتش سوزی احتمالی در عرصه های منابع طبیعی شد.

تاکید به مستندسازی فعالیتهای انجام شده در حوزه های مختلف، تاکید به کنترل گلوگاه های ورود و خروج دام، پای کار آوردن همیاران طبیعت، تقدیر از عملکرد خوب معاونت فنی، اشاره به رتبه خوب دو حوزه ترویج و مرتع در سطح کشور، از دیگر موارد مورد تاکید مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان بود.

به گزارش خبرگزاری موج، در پایان این جلسه ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های جیرفت، کهنوج و منوجان پس از ارزیابی های بعمل آمده طی یک سال گذشته به عنوان ادارات برتر معرفی و از روسای این ادارات با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه