English

در راستای گسترش بسیج مردمی در حفاظت منابع طبیعی ؛

تفاهم نامه همکاری بسیج سازندگی سپاه ثارالله و منابع طبیعی جنوب کرمان منعقد شد

تفاهمنامه همکاری بین بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان در راستای گسترش بسیج مردمی در حفاظت و احیای عرصه های منابع طبیعی منعقدشد.

تفاهم نامه همکاری بسیج سازندگی سپاه ثارالله و منابع طبیعی جنوب کرمان منعقد شد

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، حمزه احمدی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: با توجه به نقش فعال و کلیدی بسیج در تمامی عرصه ها به خصوص تجربه پر رنگ و نقش آفرین در عرصه های دفاع مقدس  و حوزه های خدمت رسانی و سازندگی، این تفاهمنامه در راستای بهره گیری از توانمند های بسیج سازندگی در امر ترویج فرهنگ منابع طبیعی و جلب مشارکت‌های مردمی در حفاظت و احیای منابع طبیعی جنوب کرمان و توسعه فرهنگ منابع طبیعی منعقد شد.

احمدی در آئین انعقاد این تفاهمنامه افزود: در قالب این تفاهمنامه اقدامات آموزشی، فرهنگسازی، ارتقاء سطح علمی نیروهای بسیج در زمینه منابع طبیعی، همکاری در انجام فعالیت های حفاظت و احیاء، همکاری در زمینه تولید محتوا و چاپ اقلام ترویجی، کمک به جذب همیاران طبیعت و برگزاری همایش های مشترک اجرا می‌شود.

احمدی اضافه کرد: برگزاری جلسات مشترک همکاری و هماهنگی، سازماندهی و بستر سازی مشارکت اهالی در برنامه های اطفاء حریق و احیاء عرصه های طبیعی، برگزاری نشست های آموزشی ویژه اعضای بسیج با محوریت مدیریت پایدار منابع طبیعی،  برگزاری کارگاه های آموزشی ترویجی برخی از موارد تعهدات بسیج سازندگی در این تفاهنمامه است.

لازم بذکر است در پایان این مراسم  با حضور مدیران کل شمال و جنوب فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان و فرمانده بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان در راستای ترویج فرهنگ درختکاری و گرامیداشت هفته منابع طبیعی چند اصله نهال در محوطه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری شمال استان غرس شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه