English

مشاور عالی سبک k.p.f :

جذب نخبگان رشته رزمی در مدارس سراسر کشور

مشاور عالی سبک k.p.f جمهوری اسلامی ایران گفت: در جهت جذب و شناسایی استعدادهای دانش آموزان نخبه در این رشته پر مهیج و طرفدار طرح استعدادیابی را در مدارس سراسرکشور جزء برنامه ها قرار داده ایم.

جذب نخبگان رشته رزمی در مدارس سراسر کشور

 سید محمد علی رضازاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اشاره به برگزاری کلاس های مربیگری و داوری در سال ۹۹ به میزبانی استان ها اظهار کرد: با هدف توسعه ورزش  کشور به خصوص در رشته k.p.f   اقدامات خوبی انجام گرفته است.

وی عنوان کرد: در مدتی که این ورزش را اداره کردیم از هیچ تلاشی برای رشد این رشته ورزشی دریغ نکردیم و سعی کردیم که این رشته پر طرفدار را به جایگاه واقعی و اصلی خود در کشور برسانیم.

رضازاده نقش ورزش را مهم دانست و گفت: به طور کلی طرح استعدادیابی ورزش باید در مدارس سراسر کشور اجرا یی شود و تحقق این امر همت و تلاش آموزش و پرورش و کمیته استعدایابی کشور را در جهت نشان دادن  ارائه این ورزش مفرح به دانش آموزان می طلبد.

 مشاور عالی سبک k.p.f جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: جذب نخبگان این رشته رزمی در مدارس استان ها را از مهمترین اهداف اجرای این طرح در کشور دانست و گفت: با اجرای این طرح دانش آموزان مستعد در این ورزش شناسایی و معرفی میشوند.

وی یادآور شد؛ شهرستان خمینی شهر دارای طرفیت و پتانسیل خوبی است و عسگریان مسئول کمیته استعداد یابی سبک و از ورزشکاران ملی می تواند منشاء خوبی برای استان اصفهان و شهرستان خمینی شهر باشد،  بنابراین این پتانسیل در جهت ارتقاء و توسعه ورزش استان اصفهان باید بکارگیری شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه