English

مسعود رحیمی خبر داد:

راه اندازی نخستین انیستیتو ورزش کی پی اف در کشور

رییس سبک کارن پرشین فایت از راه اندازی نخستین انیستیتو ورزش کی پی اف در کشور خبر داد.

راه اندازی نخستین انیستیتو ورزش کی پی اف در کشور

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مسعود رحیمی در جمع مسئولان ورزشی شهرستان خمینی شهر گفت: در پی برگزاری بازی های سال  1400 در رشته سبک شهرستان خمینی شهر میزبان‌ برگزاری این مسابقات خواهد بود.

وی در این هم اندیشی و تبادل نظر از راه‌اندازی نخستین انستیتو این ورزش در جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: تلاش می کنیم که در دانشگاه علمی، کاربردی دوره‌های پودمانی ورزش رزمی کی پی اف دایر شود.

 ریاست سبک ورزش رزمی کارن پرشین فایت ج.ا.ا ، اظهار کرد: همه ما به خصوص روسای سبک استان ها و مسئولین کمیته های کشوری باید تلاش کنیم تا به چشم انداز ده ساله برسیم .

استاد مسعود رحیمی با اشاره به پیشرفت خوب و استعداد فراوان ورزشی در استان اصفهان ، افزود: در برگزاری دوره های مربیگری و داوری و مسابقات باید پیش قدم باشیم که قطعا قهرمانانی در این عرصه تحویل جامعه خواهیم داد.

ریاست سبک کارن پرشین فایت یاد آور شد؛ در سال اجرای موفق به اجرای چند دوره مربیگری ، داوری و فنی شدیم که   نتیجه آن دریافت ۳۰۰ گواهی از برگزاری دوره هابود.

وی گفت: اگرچه ورزش کی پی اف نیازمند سالن تخصصی تمرین و مسابقات دارای رینگ است، امادر گام اول  هم می توان از یک فضای کوچک و حتی از فضای پارکینگ هم بهره برد.

ریاست سبک کارن پرشین فایت از امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری برای توسعه این ورزش خبر داد و اظهار کرد: تفاهم‌نامه با دستگاه های دولتی و خصوص برای بردن این ورزش پر مهیج و شروع آن از پایه با هدف تقویت ورزش ، تحول و استعدادیابی این رشته در دستور کار قرار دارد که  حمایت‌های لازم در این زمینه انجام می شود.

هم اندیشی در خمینی شهر

رحیمی با بیان اینکه ورزش رزمی با بیشترین سوزاندن کالری در بدن انسان، تضمین کننده سلامت است، گفت: در تلاش هستیم تا این ورزش را به سمت ناشنوایان و زندان‌ها سوق دهیم و کمیته های روستایی و کارگری را هم کلید بزنیم.

وی یادآور شد؛ رئیس سبک استان اصفهان باید از ظرفیت و پتانسیل خوب شهرستان خمینی شهر استفاده و این پتانسیل را باید در جهت ارتقاء و توسعه ورزش بکارگیری کند.

به گزارش موج؛ جلسه هم اندیشی و تبادل نظر با حضور مسعود رحیمی رئیس سبک کشور ، رضازاده مشاور عالی سبک ، سلطانی مدیر موسسه قرانی دارالقرآن اهلبیت( ع) خمینی شهر ، کریمیان رئیس هیات انجمن های ورزش های رزمی شهرستان، عسگریان عضو هیات رئیسه سبک اصفهان ، مربیان و داوران در موسسه دارالقران اهل بیت خمینی شهر برگزار گردید.

در پایان حکم رضا عسگریان به عنوان مسئول کمیته استعدادیابی سبک کارن پرشین فایت ج.ا.ا از سوی ریاست سبک ابلاغ و اهدا گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی