English

دادخدا سالاری خبر داد :

دستگیری مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان به اتهام فساد اداری

دادستان عمومی و انقلاب کرمان ، خبر دستگیری مدیرکل اقتصاد و دارایی استان کرمان را تایید و گفت: پرونده این مدیر در حال تحقیقات تکمیلی است.

دستگیری مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان به اتهام فساد اداری

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، دادخدا سالاری، دادستان عمومی و انقلاب کرمان در شورای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان برگزار شد اظهار داشت: کرمان شهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی است و باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا مکتب شهید سلیمانی در این استان جاری و ساری شود.

دادخدا سالاری با بیان اهمیت امر به معروف و نهی از منکر گفت: فساد اداری شایسته نظام اسلامی نیست و مدیران اگر وظایف قانونی خود را انجام بدهند همین مسئله مصداق امر به معروف است.

وی در خصوص دستگیری و تشکیل پرونده برای مدیران اظهار کرد: در سال جاری در استان کرمان برای 50 مدیر و مدیرکل، شهردار، رییس شورای شهر و ... تشکیل پرونده داشتیم که تقریبا 20 نفر آنها مدیر مسئول بودند و امسال 59 میلیارد تومان اعاده به بیت المال صورت گرفته است.

سالاری با اشاره به دستگیری مدیرکل امور اقتصاد و دارائی استان کرمان و بیان اینکه پرونده در دست بررسی است، گفت: متاسفانه فساد اداری مرسوم شده و همه نسبت به آن بی تفاوت شده ایم که این یک آفت بزرگ برای جمهوری اسلامی است. و همه باید در برابر فساد حساس باشند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه