English

با حضور سردار مطهری ؛

اردوی مجازی راهیان نور "حاج قاسم" با محوریت مکتب شهید سلیمانی راه‌اندازی شد

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به این که اردوی مجازی راهیان نور "حاج قاسم" با محوریت مکتب شهید سلیمانی راه‌اندازی شده است، گفت: آموزش و پرورش علم راهیان نور را با توان بیشتر باید بلند کند.

اردوی مجازی راهیان نور "حاج قاسم" با محوریت مکتب شهید سلیمانی راه‌اندازی شد
به گزارش خبرگزاری موج کرمان، سردار عباس مطهری، مسئول اردویی راهیان نور و گردشگری سازمان بسیج مستضعفین و رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور امروز در مراسم افتتاح اردوهای راهیان نور دانش آموزی در بستر فضای مجازی استان‌های کرمان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، ایلام، خوزستان، هرمزگان و بوشهر که از جوار مزار مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت برگزار شد با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی  اظهار داشت: شهدای ما پشت موانع گیر نمی‌کردند و مسیری جدید را پیدا می‌کردند و دانش آموزان ما در راهیان نور این روحیه را یاد می‌گیرند.

مطهری با اشاره به این که دانش آموزان ما هر سال حضوری به راهیان نور می‌رفتند اما امسال این اردوها مجازی برگزار می‌شود، افزود: دشمن گمان می‌کرد با هجمه در فضای مجازی نوجوانان ما را به سمت آمریکا و انگلیس جذب می‌کند اما تهدید فضای مجازی به فرصت تبدیل شد.

وی با بیان این که بعد از کرونا اردوهای راهیان نور قوی‌تر برگزار می‌شود، ادامه داد: اردوی‌های راهیان نور دانش آموزی از مدرسه با مدرسه و برای مدرسه است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با اشاره به این که راهیان نور حاج قاسم با محوریت مکتب شهید سلیمانی راه‌اندازی شده است، گفت: آموزش و پرورش علم راهیان نور را با توان بیشتر باید بلند کند.

وی با بیان این که امروز مکتب شهید سلیمانی یک ظرفیت عظیم است که باید از آن استفاده شود افزود: روحیه‌ای که  بین نوجوانان و جوانان ما بود و آنها را خط‌شکن کرد امروز نیز وجود دارد و با روحیه خط شکنی دفاع مقدس گام دوم انقلاب را طی خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه