English

«قدس» نماد وحدت و مایه حیات اسلام و مسلمین است

در بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان آمده است: قلوب پاک حقیقت جویان در سراسر عالم با وحدت حول محور قدس و فلسطین، می‌توانند نقاب از ماهیت صهیونیستی برخی حکام کشورهای مسلمان و داعش بردارند و امروز هم همچنان قدس نماد وحدت مسلمین است.

«قدس» نماد وحدت و مایه حیات اسلام و مسلمین است

به گزارش خبرگزاری موج، ‌ در بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان به مناسبت روز قدس آمده است: قدس دفتر خونین مقاومت است که برگ، برگ آن نماد حماسه‌ای جاودان و مظلومیتی بی نهایت است. قدس، نماد حق‌خواهی مردمی است که خونشان سنگفرش سرزمین زیتون است و " سنگ " ابزار جنگشان برای بیرون راندن اهریمن متجاوز. و روز قدس یادگاری ارزشمند از امام مسلمین است تا اذهان به خواب رفته و در تاریکی غرق شده جهان اسلام را متوجه اهمیت موضوع اشغال فلسطین و اعمال خبیثانه رژیم سفاک صهیونیستی کند.

روز قدس بهانه ای است تا افکار مسلمانان و صلح طلبان واقعی جهان به سوی حذف یک دولت جعلی و رژیم خونریز متمرکز شود و این امر به حق، موجب حیات اسلام و شکل گیری امت واحده اسلامی است. هرچند که دولت‌های بی خاصیت مسلمان و حکام جائر و مستکبر آنها با پیمانی غلیظ، دست در دست شیاطین صهیون دارند، و داعش خونریز به عنوان نماد جعلی اسلام، سعی در مخدوش کردن چهره و وحدت مسلمین دارد، اما قلوب پاک حقیقت جویان در سراسر عالم با وحدت حول محور قدس و فلسطین، می‌توانند نقاب از ماهیت صهیونیستی برخی حکام کشورهای مسلمان و داعش بردارند. امروز هم همچنان قدس نماد وحدت مسلمین است.

در این بیانیه آمده است: تلاقی منافع امریکا و رژیم صهیونیستی با ترکیه و عربستان و عادی سازی روابط و اتحاد رسمی این دولت‌ها با این رژیم و نقش محوری آنها در حمایت از گروهک ضد اسلامی داعش و محوریت داعش برای نابودی وحدت مسلمین از یک سو و توطئه روزافزون علیه جبهه مقاومت در عراق و سوریه از سوی دیگر، اهمیت روز قدس را در این برهه حساس تر می‌کند.

سازمان بسیج فرهنگیان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و با تأسی به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، آمادگی خود را جهت حضوری پرشور و حماسی در مراسم راهپیمایی روز قدس و همبستگی با فرزندان مقاومت اسلامی در فلسطین، لبنان، سوریه اعلام داشته و از تمام فرهنگیان بسیجی و عموم ملت سرافراز و مؤمن ایران اسلامی دعوت می‌‌کند تا با حضور یکپارچه خود در این روز مهم و سرنوشت ساز، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فریاد رسای خود را در حمایت از ملت ستمدیده فلسطین و به گوش جهانیان برسانند.

   

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه