English

آیت الله رییسی در همایش گام دوم انقلاب:

مکتب شهید سلیمانی در امتداد مکتب عاشوراییان است

رییس دستگاه قضا گفت: شهید سلیمانی ظرفیت شخصیتی عظیمی داشت، او ولایت را به خوبی شناخته بود و سخن ولی را بر خواست خود مقدم می‌دانست.

مکتب شهید سلیمانی در امتداد مکتب عاشوراییان است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، آیت الله ابراهیم رییسی رییس دستگاه قضا در دومین همایش گام دوم انقلاب مکتب شهید سلیمانی که صبح امروز در  دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد، اظهار داشت: مکتب شهید سلیمانی در امتداد مکتب عاشوراییان مطرح می شود. 

وی افزود: شهادت شهید سلیمانی دل‌ها را متوجه ولایت و حقیقت کرد و خون او از دنیا و جاهلیت مدرن پرده برداری خواهد کرد و چهره واقعی آنها را آشکار می‌کند.

رییس دستگاه قضا گفت: خون شهید سلیمانی از جاهلیت مدرن پرده برداری خواهد کرد. 

رییسی افزود: شخصیت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها الگویی برای همه نسل‌ها است و زنان و مردانی که می‌خواهد به پیشرفت اخلاقی برسند باید ظرفیت شخصیتی خود را با توجه این شخصیت عظیم گسترش دهند.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سپهبد شهید سلیمانی ، گفت: شهید سلیمانی ظرفیت شخصیتی عظیمی داشت، او ولایت را به خوبی شناخته بود و سخن ولی را بر خواست خود مقدم می‌دانست.

رئیس قوه قضائیه شناخت شخصیت افراد مختلف را یکی دیگر از ویژگی‌های سپهبد شهید سلیمانی دانست و گفت: سپهبد سلیمانی ظرفیت‌ها و شخصیت افراد در کشورهای مختلف را با درس‌هایی که از مکتب عاشورایی و مکتب امام خمینی (ره) فرا گرفته بود را به خوبی شناخت و در جهت مسیر اسلام به کار گرفت.

آیت الله رئیسی گفت: عمار و اویس قرنی پیش از اسلام هم وجود داشتند اما پیامبر اکرم (ص) و امام علی (ع) این افراد را شناختند و این گنجینه‌ها را کشف کردند. اگر ابعاد شخصیت شهید سلیمانی شناخته شود در جهت تحقق گام دوم انقلاب اسلامی بسیار موثر است.

وی  «ما می‌توانیم و اعتماد به نفس» را از محورهای اصلی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دانست و گفت: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به ما آموختند که با ایستادگی و مقاومت می‌توانیم دشمن را عقب بزنیم، امروز هم اگر خودباوری و ایستادگی را در هر حوزه‌ای داشته باشیم موفق خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی