English

برگزاری همایش پدران آسمانی با حضور فرزندان شهدا در قم

همایش پدران اسمانی با حضور فرزندان شهدا در قم برگزار شد.

برگزاری همایش پدران آسمانی با حضور فرزندان شهدا در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهدا ابرمردانی هستند که در وقت نیاز کشور از همه لذات دنیا گذشتند و جانشان را فدا کردند تا میهن اسلامی آزاد و سرفراز باقی بماند.

به گزارش ایثار واحد استان قم، حجت الاسلام حسن هنرمند ضمن تبریک حلول ماه رجب و تبریک میلاد امیر مومنان علی (ع) افزود: خدمت به خلق خدا، به ویژه یاری فقرا، ایتام ، ضعفا و بازماندگان شهدا را باید از مولای متقیان الگو گرفت از این رو است که این روز را روز مددکار نیز نامیده اند.

وی اضافه کرد: امام علی( ع) انسانی است که فضیلت و مقامش از پیامبران الهی بالاتر است، او زاده کعبه و تربیت یافته دامان پیامبر اسلام است، امیرمومنان و حیدر کرار است، امروز محفل شهدا این محفل ارزشمند مزین است بنام مبارک امام علی (ع) او که نامش رمز عملیات و موجب تقویت روحیه رزمندگان بود.

وی تاکید کرد: امروز نیز فرزندان شهدا، وارثان ایثار و شهادت اقتدا به مولای متقیان می کنند و در سنگرهای مختلف ادامه دهنده راه شهدا هستند و موفقیت هایشان مایه مباهات است.

فرزند شهید دکتر مهدی پهلوانی مدیرکل بهزیستی استان قم نیز در این مراسم ضمن گرامی داشت این روز و پاسداشت یاد و خاطره مردان هشت سال دفاع مقدس، رسالت فرزندان شهدا را ادامه دادن راه شهدا و حفظ ارزشهای شهدا برشمرد.

در پایان این مراسم گلباران و عطر افشانی مزار مطهر شهدا با حضور فرزندان شهدا، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیرکل بهزیستی قم، مسئول ستاد کنگره شهدای استان، مدیر ستاد اقامه نماز، معاون فرهنگی بنیاد و سایر خادمان شهدا  در گلزار علی بن جعفر (ع ) برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه