English

برگزاری همایش اسطوره‌های صبر در قم

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم از برگزاری همایش اسطوره‌های صبر در قم خبرداد.

برگزاری همایش اسطوره‌های صبر در قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: در آستانه سالروز شهادت حضرت ام البنین (س) که به روز تکریم مادران و همسران شهدا نامگذاری شده، همایش بزرگداشت و تکریم از مادران و همسران شهدا با حضور تعدادی از مادران داری دو و سه فرزند شهید و همسران شهدا برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی با حضور تعدادی از مادران و همسران شهدا و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در این همایش ضمن مداحی و سخنرانی، از مقام صبر، ایثار و ایستادگی مادران معظم شهدا و همسران مکرم شهدا تجلیل صورت می گیرد.

حجت الاسلام هنرمند عنوان کرد: همایش تکریم از مادران و همسران شهدا روز سه شنبه هفتم بهمن ماه در شبستان کربلای مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

وی تاکید کرد: به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی، حفظ سلامت جامعه هدف و  محدودیت در حضور همه مادران و همسران شهدا، این مراسم به صورت همزمان از شبکه های مجازی و سایت ها منتشر خواهد شد.

حجت الاسلام هنرمند اشاره کرد: از دیگر برنامه های این ایام دیدار و تکریم از مادران و همسران معظم شهداست که با حضور مدیرکل، معاونان و مدیران بنیاد به صورت حضوری در منازل این عزیزان و به صورت غیر حضوری از طریق تماس تلفنی انجام می شود.

همایش تکریم از مادران و همسران شهدا با مشارکت مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه