English

با تامین اعتبار استانی؛

فاز دوم مجموعه توانبخشی تا پایان امسال راه اندازی می‌شود

مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: 120 میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل پروژه توانبخشی قم از سوی سازمان برنامه و بودجه استان مصوب شد که با تامین این اعتبار فاز دوم تا پایان امسال تکمیل و راه اندازی می شود.

فاز دوم مجموعه توانبخشی تا پایان امسال راه اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: مجموعه توانبخشی قم در دو فاز در زمینی به مساحت تقریبی دو هکتار در حاشیه جنوب شرقی شهر قم در خیابان جمهوری احداث شد. 

وی ادامه داد: این پروژه با اعتبار اولیه ای حدود 14 میلیارد ریال در دستور کار اداره کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم قرار گرفت و فاز اول شامل سالن چند منظوره، سالن هیدروتراپی، مجموعه استخر و سونا در سال 93 به اتمام رسید.

حجت الاسلام هنرمند اضافه کرد:  فازدوم از سال 91 آغاز شد، اما تا سال 98 به دلیل عدم تخصیص اعتبار کافی تا 82 درصد پیشرفت فیزیکی داشت، در این مدت 154 میلیارد ریال هزینه گردید.

وی افزود: هم اکنون با اختصاص اعتبار 120 میلیارد ریال به این پرژوه از محل اعتبارات استانی فاز دوم پروژه تکمیل می شود، این فاز شامل سالن آمفی تئاتر ، مرکز فیزیوتراپی و توانبخشی است.

ارایه خدمات بهینه و تخصصی به جانبازان و معلولین، حذف سفرهای درمانی جانبازان معزز به تهران، کاهش هزینه های درمانی، ایجاد فضاهای ورزشی با رویکرد خاص به مسایل جانبازان از جمله اهداف راه اندازی این مرکز بوده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی