English

جشن آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و مالی برگزار شد

ششمین جشن آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و مالی با عنوان پویش نذر هشتم (طرح حضرت امام رضا (ع) حضور رئیس کل دادگستری استان اردبیل برگزار شد.

جشن آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و مالی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ششمین جشن آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد و مالی با عنوان پویش نذر هشتم (طرح حضرت امام رضا (ع) حضور رئیس کل دادگستری استان اردبیل برگزار شد.

 

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان اردبیل با قدردانی از  کمک های مردم شریف و ولایی استان در سال جاری علیرغم شرایط بد اقتصادی و شرایط خاص بیماری کرونا گفت: خوشبختانه کمک های مردمی به ستاد دیه استان در سال جاری  افزایش چشمگیری داشته است که یک نمونه از آن کمک پانزده میلیاردریالی  یک خیر به ستاد دیه استان است.

  وی خاطر نشان کرد: محکومین مالی بیشتر به لحاظ شرایط بد اقتصادی، اتقاق و یا حادثه گرفتار زندان شده اند و  جرمی را مرتکب نشده اند. بنابراین کمک به این افراد که خود آنها و خانواده های آنان در معرض آسیب های جدی و متعدد اجتماعی قرار داردند یک احساس همدردی و نوع دوستی است که مسلماً موجب جلب رضای خداوند متعال می گردد.

 عتباتی با اشاره  مختصر به عملکرد  ستاد دیه استان در سال 1399 اعلام کرد: در سال جاری  175 نفر  با کمک ستاد دیه استان و 127 نفر نیز با مراجعه مستقیم مردم از زندان های استان آزاد شده اند.

دادستان مرکز استان نیز در این مراسم اعلام نمود: به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر برای 30  نفر از محکومین جرائم سبک کنم اهمیت مرخصی پایان محکومیت صادر گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی