English

از ساعات شب؛

هرمزگان بارانی می شود

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: از ساعات بعدازظهر امروز افزایش ابرناکی و از ساعات شب در مناطق غربی استان هرمزگان با احتمال رگبار پراکنده باران و رعد وبرق پیش بینی می شود.

هرمزگان بارانی می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان با اشاره به اینکه طی امروز در برخی نقاط استان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی مورد انتظار است، گفت: با نزدیکی یک موج بارشی به خلیج فارس  ،از ساعات بعدازظهر امروز افزایش ابرناکی و از ساعات شب در مناطق غربی استان هرمزگان با  احتمال رگبار پراکنده باران و رعد وبرق  پیش بینی می شود. طی روز پنجشنبه در غالب نقاط استان شاهد افزایش ابر خواهیم بود.شرایط بارشی این سامانه طی روز پنجشنبه تا صبح جمعه غالبا در مناطق شمالی و غربی استان به صورت رگبار باران  و رعد برق و در سایر مناطق به صورت بارش های پراکنده خواهد بود.

وی در خصوص وضعیت دریایی اینگونه اذعان داشت: تا ساعات ظهر امروز شرایط دریایی نسبتا آرامی خواهیم داشت، از ساعات  بعدازظهر در مناطق  دریایی استان وزش باد نسبتا شدید شمال غربی همراه با  گردوغبار محلی پیش بینی می شود که سبب مواج شدن دریا خواهد شد.وزش باد شمال غربی طی روز جمعه نیز با شدت بیشتر در جزایر خلیج فارس تداوم خواهد داشت و سرعت وزش باد در بنادر غربی استان  در محدوده 45 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج تا 180 سانتیمتر خواهد رسید.

وی افزود: از لحاظ دمایی تا پایان هفته جاری در غالب نقاط استان کاهش نسبی دمای بیشینه و از روز جمعه تا یکشنبه (دهم اسفند) کاهش دمای کمینه  بین 2 تا 5 درجه سلسیوس مورد انتظار است.

وی تشریح کرد : با توجه به مواج شدن دریا  به ویژه روزهای چهارشنبه و جمعه شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری نمایند و تمهیدات لازم در بنادر استان به ویژه بنادر غربی صورت پذیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه