English

وضعیت جوی و دریایی هرمزگان

معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: وزش بادهای نسبتاً شدید شمال غربی برروی خلیج فارس و بخش هایی از تنگه هرمز پیش بینی می شود و سبب مواج شدن دریا خواهد شد، همچنین احتمال رگبار باران در جزایر خلیج فارس و برخی نقاط غربی و شمالی استان نیز پیش بینی می شود.

وضعیت جوی و دریایی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، کیانوش عارفی معاون فنی و شبکه ایستگاه های هواشناسی هرمزگان گفت: طی  امروز چهارشنبه، 29 بهمن ماه وضعیت جوی پایداری برروی استان حاکم خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ساعات صبح علاوه بر مه صبحگاهی، وزش بادهای جنوب شرقی برروی تنگه هرمز و خلیج فارس پیش بینی می شود که  صبح پنجشنبه بر میزان سرعت این بادها افزوده خواهد شد. 

عارفی در ادامه عنوان کرد: با گذر موج  ناپایدار، از بعد از ظهر پنجشنبه تا اوایل هفته آینده گذر ابر برروی استان، وزش بادهای نسبتاً شدید شمال غربی برروی خلیج فارس و بخش هایی از تنگه هرمز پیش بینی می شود و سبب مواج شدن دریا ( بیشتر خلیج فارس) خواهد شد. همچنین احتمال رگبار باران در جزایر خلیج فارس و برخی نقاط غربی و شمالی استان نیز پیش بینی می شود. 

وی با اشاره به اینکه توصیه می شود طی این مدت تمهیدات لازم جهت ترددهای دریایی صورت پذیرد، اضافه کرد:  از نظر دمایی نیز، تغییرات دمایی بین یک تا سه درجه سلسیوس در نوسان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه