English

در سال جهش تولید:

مددجویان تحت حمایت کمیته امداد قم۱۶۳ تخته فرش بافتند

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد قم از بافت 250 متر مربع فرش و قالیچه به ارزش 27 میلیارد ریال توسط مددجویان تحت حمایت کمیته امداد قم در سال 99 خبرداد.

مددجویان تحت حمایت کمیته امداد قم163 تخته فرش بافتند

به گزارش خبرگزاری موج قم، مهرداد مصلح ، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قم اهمیت اشتغال پایدار خانگی را خاطرنشان کرد و گفت: در حال حاضر 371 قالیباف در این رشته فعال هستند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد قم از نظارت مستمر و منظم بر روند بافت فرش توسط مجریان طرح قالیبافی این نهاد یاد کرد و گفت: امسال 250 مترمربع انواع فرش زرع و چارک، زرع و نیم، قالیچه های ابریشم و کرک و ابریشم به ارزش 27 میلیارد ریال توسط خانواده های تحت حمایت تولید شد.

وی اضافه کرد: میانگین قیمت هر متر مربع 108 میلیون ریال است که این فرش ها و قالیچه ها به طور متوسط بین 6 تا هشت ماه بافته شده اند.

مصلح با بیان اینکه این نهاد با هدف تحکیم بنیان خانواده و جلوگیری از آسیب های اجتماعی در خانواده های تحت حمایت و ایجاد اشتغال پایدار و سودآور برای آنها از طرح های قالیبافی حمایت می کند تصریح کرد: کمیته امداد برای سهولت صادرات تولیدات فرش مددجویان کمیته امداد در بازارهای جهانی اقدام به ثبت برند احسان کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی