English

ایمانعلی ایمانی:

بزرگترین قلعه خشتی شمالغرب کشور سال آینده به بهره برداری می رسد

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان مشگین‌ شهر گفت: کهنه قلعه مشگین‌ شهر سال آینده به عنوان پارک تاریخی و موزه بزرگ پژوهش‌ های مردم‌ شناسی به بهره‌ برداری می‌ رسد.

بزرگترین قلعه خشتی شمالغرب کشور سال آینده به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ایمانعلی ایمانی ، رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان مشگین‌ شهر در بازدید از کهنه قلعه مشگین‌شهر گفت: در حال حاضر ساماندهی کهنه قلعه شهرستان مشگین‌شهر به عنوان بزرگترین قلعه خشتی شمالغرب کشور با سرعت خوبی در حال اجرا بوده و تلاش می‌کنیم شاهد تسریع در اجرای این پروژه باشیم.

او بیان کرد: با توجه به تامین اعتبارات لازم اجرای این طرح از محل بازآفرینی شهری پیش‌بینی می‌شود شاهد بهره‌برداری از ساماندهی کهنه قلعه در سال آینده باشیم.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مشگین‌شهر ادامه داد: پس از ساماندهی بنا، این قلعه به عنوان پارک تاریخی و موزه بزرگ پژوهش‌های مردم‌شناسی برای سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.

ایمانی عنوان کرد: کهنه قلعه متعلق به دوره ساسانی و از بناهای تاریخی مهم و از جاذبه‌های گردشگری شهرستان به شمار می‌رود که در راستای جلب رضایت گردشگران پروژه ساماندهی این بنا در اولویت قرار گرفته و در حال اجراست.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه