English

فرزاد قلندری:

مرکز توانبخشی ایثارگران اردبیل خرداد ماه ۱۴۰۰ تکمیل می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: مرکز توانبخشی ایثارگران استان اردبیل خرداد ماه سال 1400 تکمیل و به بهره برداری می رسد.

مرکز توانبخشی ایثارگران اردبیل خرداد ماه 1400 تکمیل می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، فرزاد قلندری ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در حاشیه دیدار با مدیر کل پشتیبانی و مهندسی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور  گفت: در این نشست مقرر گردید با تامین اعتبارات مورد نیاز از منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران و اعتبارات استانی تلاش شود پروژه در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی بیان کرد: با تسریع در تکمیل این پروژه ، ایثارگران عزیز از خدمات و امکانات مرکز استفاده می کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با اشاره به آمادگی استان اردبیل برای تامین مسکن ایثارگران و خانواده معظم شهدا تصریح کرد: فاز اول زمین مورد نیاز در شهرهای اردبیل و پارس آباد و برخی شهرهای استان برای احداث مسکن بصورت رایگان تامین شده است.

قلندری افزود: انتظار می رود با پیگیری سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نسبت به شروع عملیات اجرایی در اسرع وقت اقدام شود.

در جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با مدیر کل پشتیبانی و مهندسی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور آخرین پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست اجرای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بررسی شد.

در این نشست در خصوص ساماندهی گلزار شهدا و سالن ورزشی در دست اجرای بنیاد نیز تصمیمات لازم اتخاذ شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه