English

پلاک‌های ریزدانه تجمیع شود

سرپرست منطقه 6 شهرداری قم بر ضرورت تجمیع پلاک‌های ریزدانه تاکید کرد.

پلاک‌های ریزدانه تجمیع شود

به گزارش خبرگزاری موج قم، سید رضا حسینی با تاکید بر نیازبازآفرینی شهری در منطقه ۶ شهرداری قم، اظهار داشت: بافت منطقه، نوع ساخت و سازها و وجود سکونتگاه های غیررسمی به گونه‌ای است که نیاز به بازآفرینی شهر بیش از سایر مناطق در آن احساس می‌شود.

سرپرست منطقه شش شهرداری قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته، افزود: در بحث بازآفرینی شهری در محله هندویان یک سری اقداماتی در سال‌های گذشته انجام شده و حوالی مسجد حاج حبیب فضای سبز کمی ایجاد شده است اما هنوز جای کار بسیاری وجود دارد.

حسینی با تاکید بر تراکم جمعیتی بالا در منطقه ۶ تصریح کرد: ۲۳۰ الی ۲۴۰ هزار نفر در منطقه ۶ شهر قم در چیزی حدود هزار و صدهکتار مساحت منطقه ساکن هستند که با توجه به تراکم جمعیتی بالا نیاز است که بحث بازآفرینی شهری در این منطقه با جدیت بیشتری دنبال شود.

حسینی با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات زیربنایی در منطقه، تاکید کرد: منطقه در برخی شاخص‌های توسعه شهری به شدت عقب است. حرکت‌های خوبی در سال‌های گذشته انجام شده است اما نیاز به یک حرکت جدی هنوز وجود دارد.

وی با تاکید بر ضرورت ورود سرمایه گذار برای بازآفرینی شهری منطقه، تصریح کرد: راهکار اصلاح وضع موجود این است که بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در منطقه تشویق شود.

سرپرست منطقه شش شهرداری قم با اشاره به پلاک‌های ریزدانه موجود در منطقه، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم پلاک‌های ریزدانه را تجمیع و بازسازی کنیم بافت تا حدی نفس می‌کشد و می‌توانیم وضعیت منطقه را تاحدودی اصلاح کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه