English

مشاور فرمانده ناجا:

امنیت جامعه خط قرمز پلیس است

سردار سرتیپ پاسدار بهرام نوروزی در دیدار با فرمانده و مدیران انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در سال های اخیر همه توان خود را به کار گرفته تا بتواند امنیت مطلوبی را در سطح جامعه ایجاد کند

امنیت جامعه خط قرمز پلیس است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، مشاور فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، از اشرافیت پلیس بر رفتار مجرمان خبر داد و گفت: امروز همه حرکات و رفتار این افراد زیرنگاه تیزبین پلیس قرار دارد به گونه‌ای که هم اقدام مجرمانه آنها در سریعترین زمان کشف و هم به سزای عملشان می‌رسند.

وی با بیان اینکه امنیت جامعه و مردم خط قرمز پلیس است و هرکس از آن عبور کند با برخورد سخت و قاطعانه مواجه می شود، گفت: اشرار و مجرمان هم به خوبی این موضوع را فهمیده اند که رفتارهای آنان کنترل و اگر دست از پا خطا کنند عواقب سختی در انتظارشان خواهد بود.

مشاور فرمانده ناجا تصریح کرد: ناجا برای امنیت آفرینی در جامعه با هیچ کس تعارف ندارد و هرکسی از چارچوب قانون خارج و بخواهد برای دیگران ایجاد مزاحمت کند با برخورد پلیس مواجه می شود.

سردار نوروزی یادآوری کرد: امروز هیچ سازمان و دستگاهی مانند پلیس درگیر ماموریت و عملیات برای امنیت آفرینی نیست و خوشبختانه توانسته ایم با مجموعه اقدامات انجام شده شرایط خوبی را در جامعه ایجاد و رضایت طیف وسیعی از شهروندان را جلب کنیم.

وی گفت: نیروی انتظامی به عنوان خدمتگزار مردم زمانی از کار خود راضی خواهد بود که مردم احساس امنیت و رضایت کنند که خوشبختانه با افزایش تعامل و همکاری های متقابل و همچنین تلاش سایر دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی شاهد افزایش احساس امنیت در جامعه هستیم.

این مقام بلندپایه انتظامی در پایان و با بیان اینکه همه ما به عنوان سرباز ولایت باید زمینه افزایش اقتدار جمهوری اسلامی را فراهم و تلاش کنیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم، از تلاش های فرمانده و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه در راستای امنیت آفرینی قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی