English

پلیس، مظهر اقتدار، مجری قانون و مایه آرامش مردم

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) پلیس را مظهر اقتدار ،مجری قانون و مایه اطمینان و آرامش مردم دانست.

پلیس، مظهر اقتدار، مجری قانون و مایه آرامش مردم

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی با اشاره به نقش و جایگاه مهم نیروی انتظامی در کشور بیان داشت: پلیس مایه اطمینان و آرامش مردم و یاس و ناامیدی دشمنان است و هرچه حضور پلیس در جامعه بیشتر باشد،مردم از احساس امنیت بیشتری برخوردار خواهند شد.

وی افزود:ارائه خدمات انتظامی و اجتماعی پلیس به آحاد مردم، مقدس است و مردم نیز قدردان زحمات پلیس هستند، پلیس، مظهر اقتدار ، مجری قانون و مایه اطمینان،آسایش و آرامش مردم است.

استاد عالی حوزه علمیه قم با اشاره به اولویت های اجتماعی و فرهنگی شهر قم گفت:نباید از توطئه های دشمنان برای ضربه زدن و ترویج ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی در شهر قم غفلت کرد بنابراین مسئولان بایستی به این امر توجه ویژه داشته باشند.  

آیت الله فاضل لنکرانی ادامه داد: دشمنان در صدد این هستند که شهر قم را از مرکز انقلابی،مذهبی و سیاسی بودن تهی کنند بنابراین توقع این است که مسئولان دستگاه های مختلف به خصوص رسانه ملی پیرامون ترویج مفاهیم ارزشی و انقلابی بویژه حجاب و عفاف تلاش بیشتری کنند.

وی با شاره به اینکه نباید اجازه داده شود که برخی واحد های صنفی مروج بی بند و باری در جامعه باشند،تصریح کرد: البته حضور  افراد متدین و انقلابی در صحنه نیز عرصه را بر افراد ناهنجار تنگ می کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با قدردانی از تلاش ها و مجاهدت های نیروی انتظامی در تامین امنیت کشور گفت: سلام مرا به سردار"اشتری"فرمانده انقلابی و ارزشی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ابلاغ کنید،ما قدردان زحمات عزیزان بوده و برای موفقیت شان دعا می کنیم.

فرمانده انتظامی استان قم نیز با بیان آمادگی پلیس استان در برخورد با هر گونه ناهنجاری و بی نظمی عمومی ادامه داد: نیروی انتظامی در حوزه عملکرد نشان داده است که به هیچ عنوان ایجاد بی نظمی و برهم زدن آرامش شهروندان را برنمی تابد و قاطعانه با هر گونه عوامل هنجارشکن برخورد می کند.

وی به برنامه ریزی پلیس در هوشمندسازی ماموریت ها در حوزه های تخصصی نیز اشاره داشت و گفت: هوشمندسازی ماموریت ها از موضوعاتی است که پلیس در ارتقاء امنیت اجتماعی و توسعه کیفی خدمات در دستور کار قرار دارد و برنامه ریزی جامعی در این خصوص صورت گرفته است البته الکترونیکی کردن و هوشمندسازی ارتباط پلیس با دستگاه قضائی نیز به منظور افزایش سرعت در انجام امور و پیشگیری از اتلاف وقت مردم با جدیت دنبال می شود و تاکنون توفیقات خوبی نیز حاصل شده است.

سردار "سید محمود میر فیضی"با اشاره به اینکه جلب رضایتمندی شهروندان همواره یکی از اولویت‌ها و راهبردهای پلیس است، خاطرنشان کرد: تمام اقدامات پلیس باید در راستای رضایت آحاد جامعه باشد چرا که ارتقاء دانش، تعالی رفتار کارکنان، وظیفه‌شناسی، احساس مسئولیت، رأفت و مهربانی، اقتدار و خدمت‌رسانی مطلوب از جمله اقدامات موثر برای ارتقاء امنیت و جلب رضایتمندی شهروندان است و پلیس قم با انجام اقدامات و ارائه خدمات خرسندساز به دنبال کسب حداکثری رضایت مندی شهروندان است.

فرمانده انتظامی استان در بخش دیگری از سخنان خود گفت:ارائه خدمات مشاوره ای پلیس،یکی از بهترین راهکارهایی است که در پیشگیری از وقوع آسیب‌های اجتماعی و صلح و سازش در اختلاف بین افراد ،بسیار موثر و مفید می باشد و پلیس در این بخش نیز بسیار موفق عمل کرده است و اقدامات مشاوره‌ای ، موجب کاهش بار انتظامی و قضائی و افزایش احساس امنیت در جامعه شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی