English

سرهنگ اشرفی:

بزرگترین پشتوانه پلیس اعتماد مردم است

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه اعتماد مردم بزرگترین پشتوانه پلیس است، گفت: معتمدین پلیس نقش تاثیر گذاری در تولید امنیت داشته و تعامل با آن ها زمینه ساز امنیت پایدار در جامعه است.

بزرگترین پشتوانه پلیس اعتماد مردم است

به گزارش خبرگزاری موج قم، سرهنگ سید مجتبی اشرفی اظهارداشت: با توجه به اینکه در این منطقه معتمدین و بزرگان از محبوبیت خاصی در بین مردم و به خصوص جوانان برخوردارند لذا پندهای آنان در مباحث و آسیب‌های اجتماعی مثمر ثمر خواهد بود.

وی با بیان اینکه مشارکت مردمی نقش عمده‌ای در پیشگیری از جرایم در جامعه دارد، افزود: تعامل معتمدان با پلیس زمینه امنیت پایدار را فراهم می کند و فرصت مناسبی برای همکاری آحاد مردم با پلیس برای مشارکت در تامین نظم است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم تاکید کرد: اعتماد مردم بزرگترین پشتوانه پلیس در اجرای ماموریت‌های مختلف انتظامی و ارتقاء احساس آرامش در سطح جامعه است.

سرهنگ اشرفی، حل و فصل اختلافات در محلات و جلوگیری از تشکیل پرونده‌های انتظامی و قضائی و همچنین رفع مشکلات و ... را از وظایف شورای معتمد پلیس دانست.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: شورای معتمدین به عنوان نمایندگان محلات با پیگیری مشکلات و تعامل گسترده با فرماندهان کلانتری ها و پاسگاه‌ها و برگزاری جلسات ماهیانه، مشکلات را مطرح و نسبت به رفع آن اقدام می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه