English

غلامحسین مظفری در گفتگو با موج مطرح کرد؛

برگزاری رویدادهای فرهنگی ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی

مدیرعامل منطقه آزاد کیش ضمن اشاره به تأثیرات مثبت اکران آثار سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در این جزیره، بیان داشت: شرایط ما در جزیره به‌گونه‌ای است که هم رونق فعالیت‌های فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی را حفظ کنیم و هم کنترل بیماری کووید 19 را مدنظر قرار دهیم.

برگزاری رویدادهای فرهنگی ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش خبرگزاری موج، «غلامحسین مظفری» مدیرعامل منطقه آزاد کیش در گفت‌وگو با خبرنگار موج در خصوص برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در این جزیره گفت: در ابتدا از همه دست‌اندرکاران که علی‌رغم سختی کار به دلیل شیوع ویروس کرونا این جشنواره را هم‌زمان با فیلم فجر در تهران برگزار کردند، کمال تشکر را دارم.

وی با اشاره به تأثیر فرهنگی جشنواره فیلم فجر بر جزیره کیش بیان داشت: باید تلاش کنیم این ظرفیت و امکان خوب را به عنوان یک رسالت و مسئولیت ملی تعریف کنیم.

مظفری ضمن اشاره به این‌که تعداد آثار رسیده به جشنواره فیلم کوتاه موج بیش از چند هزار اثر بوده است، افزود: چهار هزار و 600 فیلم کوتاه به دبیرخانه جشنواره موج رسیده که نشان از ظرفیت بالا در این بخش است.

 وی ادامه داد: اگر امسال دوسوم فیلم‌ها در کیش به‌صورت هم‌زمان با تهران اکران می‌شود، امیدواریم سال آینده بتوانیم همه فیلم‌ها را اکران کنیم و از ظرفیت سالن‌های متعدد بخش خصوصی و دولتی نهایت بهره را ببریم.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش در پایان بیان داشت: شرایط ما در جزیره به‌گونه‌ای است که هم رونق فعالیت‌های فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی را حفظ کنیم و هم کنترل بیماری کووید 19 را مدنظر قرار دهیم و این اتفاق خوبی است و تلاش ما این بوده که در کنار کنترل بیماری از رونق اقتصادی جزیره کاسته نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه